رییس فدراسیون:
رییس فدراسیون هندبال گفت: باتوجه به ظرفیتی که در منطقه اروند است، انتظار داریم در نیمه دوم سال جاری، یک تورنمنت بین‌المللی هندبال را در خوزستان داشته باشیم. از همین امروز نیز پیگیر باشید تا چند کشور صاحب جایگاه در آسیا به این رقابت‌ها دعوت شوند.
کد خبر: ۷۷۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ 11 September 2019

علیرضا پاکدل در مجمع انتخاب رییس هیات هندبال استان که امروز در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: خوزستان یکی از مهدهای هندبال ایران و کارخانه بازیکن‌سازی این رشته است. خوزستان از سال‌های دور تاکنون در راس هندبال ایران در رده‌های ملی‌ و باشگاهی حضور موفق داشته است.

وی بیان کرد: در چند ماه گذشته بسیار پیگیر برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات هندبال خوزستان بودم و به دلیل شرایط و وضعیت خاص هندبال این استان تلاش کردیم که مجمع در اسرع وقت برگزار شود.

رییس فدراسیون هندبال خطاب به رییس جدید هیات خوزستان؛ گفت: به آقای کجبافی رییس جدید هیات تبریک می‌گویم. شما کار آسانی نخواهید داشت زیرا توقعات از هندبال استان باتوجه به وزن این رشته بسیار خواهد بود و باید از همین امروز طبق برنامه‌های‌تان تلاش کنید. امیدوارم با فدراسیون و اداره‌کل ورزش خوزستان نیز هماهنگ باشید و از ظرفیت سایر کاندیداها استفاده کنید تا با کمک اهالی این رشته بتوانید هندبال خوزستان را به جایگاه واقعی خود در کشور که البته اکنون نیز در جایگاه خوبی است، برسانید. همچنین از سرپرست هیات و قاسمی رییس پیشین هیات هندبال خوزستان تشکر می‌کنم.

وی عنوان کرد: باتوجه به ظرفیت خوبی که در هندبال خوزستان وجود دارد، جای یک تیم از این استان در لیگ برتر خالی است. این استان از نظر صنعت و منابع انرژی نسبت به تمامی استان‌های کشور، غنی و شرایط بهتری دارد و باتوجه به این ظرفیت، ان شاءالله در سال‌های آینده یک تیم از خوزستان چه در بخش آقایان و چه بانوان در لیگ برتر حضور داشته باشد. حیف است که با این غنا، خوزستان در لیگ برتر هندبال حضور نداشته باشد. این خلا ای است که شاید هندبال خوزستان را در سال‌ آینده با چالش جدی مواجه کند. فکر می‌کنم 10 خوزستانی اکنون در دیگر تیم‌‌های لیگ برتری حضور دارند که باوجود این‌ها شاید یک تیم مدعی قهرمانی از خوزستان بتواند در لیگ برتر شرکت کند.

پاکدل گفت: امسال نیز امتیاز حضور یک تیم بانوان از خوزستان در لیگ یک کشور داده شد و امیدوارم خوزستان در این بخش به جایگاهی که حق آن است، برسد.

وی عنوان کرد: باتوجه به ظرفیتی که در منطقه اروند است، انتظار داریم در نیمه دوم سال جاری، یک تورنمنت بین‌المللی هندبال را در خوزستان داشته باشیم. از همین امروز نیز پیگیر باشید تا چند کشور صاحب جایگاه در آسیا به این رقابت‌ها دعوت شوند.

رییس فدراسیون هندبال گفت:‌ از هیات هندبال بهبهان نیز بابت برگزاری اردوی تیم‌ملی جوانان تشکر می‌کنم. مسوولان تیم‌ملی از شرایط اردو رضایت داشتند. برای فدراسیون هندبال و شخص من، جایگاه هندبال خوزستان خاص بوده و خواهد بود و همه باید کمک کنید تا خوزستان به حق خود در هندبال کشور برسد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هندبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار