برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه به مناسبت بازگشایی مدارس از 22 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین
کد خبر: ۷۷۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ 14 September 2019

برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه به مناسبت بازگشایی مدارس

به  گزارش‌تابناک قزوین ، علی اصغر حاجی محمدی مدیرعامل این شرکت اظهارداشت: در آستانه بازگشایی مدارس ، نمایشگاه پاییزه با همکاری سازمان صنعت،معدن و تجارت و شرکت نمایشگاههای بین المللی استان از 22 لغایت 29 شهریور ماه به مدت 8 روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه می توان به تنظیم بازار و تعدیل قیمت ها، عرضه مستقیم کالا توسط تولید کنندگان در فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع، انتخاب و خرید مردم و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز اشاره کرد.

حاجی محمدی یادآور شد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تأئید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و بازرسان این سازمان بر نحوه فروش غرفه داران نظارت خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین بیان کرد: در این رویداد اقتصادی کالاهایی شامل پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحرير،مواد غذایی،بهداشتی و همچنین اقلام تنظیم بازار شامل قند و شکر، برنج و ... عرضه خواهد شد.

این مسئول در پایان یادآورشد: نمایشگاه فروش پاییزه در مدت برگزاری از ساعت 16 الی 21 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما برگزار خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار