هادی سلگی از ورود ۴ هزار کلاس اولی به مدارس ملایر خبر داد و تصریح کرد: جشن شکوفه‌ها یک روز قبل از شروع سال تحصیلی برای کلاس اولی‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۸۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ 17 September 2019
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از ورود بیش از ۳۷ هزار دانش‌آموز به مدارس ملایر در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش فارس، سلگی با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در آستانه سال تحصیلی جدید اظهار کرد: با توجه به تقارن بازگشایی مدارس با ماه محرم و هفته دفاع مقدس برنامه‌های ویژه‌ای برای بازگشایی مدارس تدارک دیده شده است.

وی افزود: ثبت نام دانش آموزان، کلاس‌بندی‌ها و سازماندهی نیروی انسانی به نحو مطلوب صورت گرفته و توزیع کتاب‌های درسی دانش آموزان و ساماندهی برای سرویس مدارس در حال انجام است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به تحصیل ۳۷ هزار دانش آموز در ملایر گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در مقطع متوسطه اول هستند و ثبت نام متوسطه دوم نیز در حال انجام است.

وی از ورود ۴ هزار کلاس اولی به مدارس ملایر خبر داد و تصریح کرد: جشن شکوفه‌ها یک روز قبل از شروع سال تحصیلی برای کلاس اولی‌ها برگزار می‌شود.

سلگی با بیان اینکه ثبت نام دوره پیش‌دبستانی نیز در مدارس دولتی و خصوصی در حال انجام است افزود: برخی پیش‌دبستانی‌ها در فضای دولتی ثبت نام می‌کنند، اما فضا را به موسسه و یا مالک بخش خصوصی اجاره می‌دهیم که هزینه برای ثبت نام‌کنندگان نیز کمتر است.

وی اضافه کرد: نظارت لازم را از کار پیش‌دبستانی‌های مراکز دولتی و غیر دولتی داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار