سرمربی تیم تراکتور گفت: تراکتور 3 تا 5 هفته دیگر از مدعیان لیگ برتر خواهد بود.
کد خبر: ۷۸۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶ 19 September 2019

مصطفی دنیزلی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر گل گهر سیرجان در کنفرانس خبری اظهار داشت: هر 2 تیم در شروع لیگ برتر هنوز باختی نداشتند و این مسابقه هم برای ما و هم برای گل گهر سیرجان حائز اهمیت است.

وی گفت: 3 بازی انجام دادیم که تنها یکی در خانه بوده و 5 امتیاز کسب کردیم و سال گذشته در همین هفته تیم تنها 2 امتیاز گرفته بود، اما این آمار مهم نیست و سال گذشته بعد از مسابقات هفته سوم تیم تراکتور در کورس قهرمانی قرار گرفت.

وی گفت: تنها یک دهم مسابقات برگزارشده است و در ادامه جام حذفی و بازی تیم ملی را داریم و بعد از وقفه تیم ملی ما 2 بازی خارج خانه داشته و بعد از آن 2 بازی خانگی سخت برابر استقلال و سپاهان بازی داشته و هفته های سختی را پیش رو داریم، اما برای ما اهمیت مسابقات همانند دیگر هفته‌ها است.

دنیزلی گفت: در بازی مقابل ذوب آهن سطح بازی تیم تراکتور پایین بود، اما خیال طرفداران تراکتور راحت باشند و ما بعد از 3 الی 5 هفته در کورس قهرمانی خواهیم بود و باید این نکته را هم یادآر شوم در زمان اردوی تیم ملی در نظر گرفته شد تیم‌هایی که ملی پوش بیشتری دارند، تاثیر منفی روی تیم آنها دارد.

وی گفت: در بازی مقابل پرسپولیس هواداران تیم عالی بودند و نتیجه دلخواه هواداران شد، از مشکلات دیگر تیم نبودن مازولا است و این بازیکن 2 هفته دیگر کاملا آماده خواهد بود.

سرمربی تیم تراکتور گفت: بعد از بازی پرسپولیس احتمال داشت از یک بازی از حضور طرفداران محروم باشیم، من از هواداران تیم خواهش می کنم که همیشه در کنار تیم باشند و در هر بازی داور و بازیکن اشتباه می‌کنند و طرفداران تیم در کنار تیم و ما باشند و بقیه کارها را ما حل می‌کنیم و ما نمی‌خواهیم حتی یک بازی هم بدون هوادار باشیم.

دنیزلی گفت: زدن یک گل در 3 بازی برای تیم کافی نیست و انتقادات کاملا قابل قبول است و 3 بازی ابتدایی این فصل با 3 بازی ابتدایی فصل قبل به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست. ما بازی با نفت مسجد سلیمان را با شرایط سخت و با خستگی رفتیم، بعد از آن با قهرمان 3 ساله لیگ بازی داشتیم و سپس با ذوب آهنی بازی کردیم که همیشه تیم خوبی است و اگر نتایج تیم را بررسی کنیم می شود نتایج تیم را توجیه کرد.

دنیزلی در مورد مصدومیت مازولا گفت: وی در بازی نفت مسجد سلیمان در نیمه دوم وارد شد و یک مصدومیت جزیی داشت که در این بازی مصدومیتش تشدید یافته و من بازیکن داشتم که سال گذشته با همین مشکل مواجه شد و 6 ماه از فوتبال محروم شد و من مازولا را به یک اکیپ پزشکی معرفی کردم که قبلا در ترکیه با آنها کار کرده بودم و مازولا زیر نظر این اکیپ در حال مدوا است و این چیز غیر عادی نیست و در ترکیه هم چنین چیزی معمول است و تا آخر هفته آینده مازولا به تبریز بازخواهد گشت.

سرمربی سابق تیم ملی ترکیه گفت: کوین برای اینکه بتواند با بازیکنان دیگر هماهنگ شود، 3 هفته کافی نیست و این مسائل در طول زمان حل خواهد شد و بازی قبلی هم کمک زیادی به کار تهاجمی نشده و برای همین کوین فرصت زیادی را ایجاد نشده و باید به هماهنگی بیشتری برای زدن گل دست یابیم.

دنیزلی گفت: هر بازی تاکتیک خود را دارد و فردا برابر تیمی بازی داریم که انسجام خوب دفاعی دارد و در شروع لیگ هم نتایج خوبی گرفته است.

وی گفت: نباید فراموش کنیم هر بازی چطور شروع می شود و مهمتر از آن بازی چطور به اتمام می‌رسد و مهم است که بازیکنان چطور بازی را شروع می‌کنند و بازیکنانی که بعدا وارد ترکیب تیم می‌شوند چطور بازی را به پایان می‌رسانند و فردا بازی با ریتم سریع‌تر در میدان‌ خواهیم داشت.

سرمربی تیم تراکتور در مورد همتای خود در تیم گل گهر گفت: بگوویج به خوبی از ابزارش استفاده م‌کند و در این 3 هفته دیدیم هیچ بازی راحت نیست و هر تیمی هم که برده، به سختی به 3 امتیاز بازی دست یافته و الان تیم مشهد که در صدر است پیروزی‌هایش را به راحتی به دست نیاورده و این گل در هفته های بعدی دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد و برای ما بازی سایر تیم ها مهم نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار