اگر به طور دائم در حال گم گردن کلیدهای خود هستید نگران نباشید چرا که اپل در برنامه "Find My" خود برای این مشکل کاربران راه حل جدیدی پیدا کرده است.
کد خبر: ۷۸۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ 21 September 2019

تصاویر فاش شده از ویژگی جدید برنامه "Find My" آیفون نشان می‌دهد که افراد می‌توانند با ویژگی جدید "اپل تگ" که اخیرا به این برنامه افزوده شده، اشیا گم شده را پیدا کند.

شایعات حاکی از آن است که "سیستم برچسب ردیابی"(tracking tag system) این برنامه از یک برچسب کوچک و گرد با آرم اپل در مرکز برای ردیابی اشیا گم شده کاربران استفاده می‌کند.

تصاویر مذکور توسط سایت "MacRumors" منتشر شد که نشان می‌دهد ویژگی جدید بخشی از برنامه جدید "Find My" آیفون در سیستم عامل iOS ۱۳ است.

سایت "MacRumors" در این باره گفت: این برچسب‌ها در برنامه جدید Find My در iOS ۱۳ با ویژگی برنامه‌های قبلی Find My iPhone و Find My Friends در اپل یکی شده است. اگرچه این آیتم در نسخه بتای عمومی iOS ۱۳ موجود نیست اما در ساختار داخلی برنامه Find My یک تب برای ردیابی محل وسایل شخصی است که در آن نوشته شده است مکان وسایل روزمره خود را بدانید.

سایت"MacRumors" همچنین خاطرنشان کرد که آنها می‌توانند برچسب‌ها را با کدی به نام "B۳۸۹" تایید کنند. در این برنامه کاربران می‌توانند وسایل روزمره خود را با رمز "B۳۸۹" برچسب گذاری کرده تا آنها را هرگز گم نکنند.

همچنین گفته می‌شود که ویژگی‌های دیگری نیز برای کمک به یافتن موارد گمشده وجود دارد. یکی از این ویژگی‌ها "مکان‌های امن"(Safe Locations) است که به کاربران امکان می‌دهد مکان شی مورد نظر خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند و اگر نتوانند شی را پیدا کنند "حالت فراموش شده" فعال می‌شود.

اگر شی گم شده توسط یک کاربر دارای آیفون دیگری پیدا شود، آنها می‌توانند برچسب را برای یافتن صاحب آن بررسی کرده و از طریق برنامه هشدار ارسال کنند و آن شی را به صاحب آن بازگردانند.

این سایت علاوه بر نکات مذکور افزود ما مطمئن هستیم که علاوه بر کد یاد شده، فناوری واقعیت افزوده نیز در پیدا کردن اشیا گم شده نقش مهمی را ایفا می‌کند. اپل همچنین یک "بالون قرمز سه بعدی"(۳D red balloon) را به ویژگی های این برنامه افزوده است که به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند مکان اشیا خود را پیدا کنند. کاربران به راحتی می‌توانند به سادگی چند قدم حرکت کنند و سپس آیفون خود را به سمت بالا و پایین حرکت دهند تا نماد بالون پدیدار شود. کارشناسان بر این باورند که این برچسب‌ها دارای باتری قابل جابجایی هستند.

منبع:ایسنا

برچسب ها: اپل ، آیفون ، گوشی موبایل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار