گزارش اختصاصی تابناک از بانوی ایثارگر کرمانشاهی:
بانو لیلی احمدی با اقدامی ایثارگرانه وجود خودرا وقف توسعه تحقیقات علمی عام المنفعه کرد وحتی مرگش ادامه راه خدمت کردن او به مردم شد.
کد خبر: ۷۸۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳ 21 September 2019

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه خبری اخیرا به دست ما رسید که در وهله اول برای ما دردناک بود‌، چرا که بانویی ارزشمند را به شکلی حزین از دست دادیم.

 

لیلی احمدی از زنان فعالی بود که در عرصه اجتماعی، سیاسی و فرهنگی برای بسیاری از مردم استان شناخته شده بود و فعالیتهای وی در بخشهای مختلف، چشمگیر، درخشان و اثر بخش و مثال زدنی است با تکیه بر خودباوری و تلاش فردی توانست بسیاری از موانع مرسوم را از پیش پا بردارد و برای خدمت رسانی به مردم و اثبات توانمندی زنان در جامعه، قدمهای بزرگی را بردارد.

این بانوی فرهیخته متاسفانه به دلیل بیماری با سختی های بسیاری مواجه شد تا اینکه سرطان بر ادامه افتخارآفرینی این زن کرمانشاهی ریشه زد و سرانجام باخبر شدیم وی را از دست دادیم.

این خبر بسیار حزین و غمناک بود، ولی موضوع شکوه و عظمت و افتخار آفرینی و خدمت کردن وی به مردم حتی با مرگش  متوقف نمیشود؛ بانو لیلی احمدی با وجود اینکه بیماری سرطان زندگی وی را گرفت بنابر رضایت خانواده و تصمیم بسیار ارزشمندی که خود گرفته بود با وجود خویش گامی بلند در راستای خدمت به جامعه علمی و در راستای کمک به هم نوعانش انجام داد.

 پیکر این بانوی ارزشمند بنا به تصمیم باشکوه خویش در اختیار دانشمندان برای انجام کارهای تحقیقاتی قرار گرفت تا مدفن پیکر وی خاک تمام ابن سرزمین باشد و نامش همواره بر آسمان این مرز و بوم حک و ماندگار بماند.

 خبرگزاری تابناک کرمانشاه این اقدام ارزشمند را ارج نهاده و ضمن تقدیر از خانواده بانو لیلی احمدی برای وی جایگاهی رفیع در پردیس الهی مسئلت دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار