صبح امروز با نواخته شدن زنگ غنچه‌ها و شکوفه‌ها در مدارس، سه هزار و 200 مدرسه ابتدایی آذربایجان‌غربی فعالیت خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۷۸۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲ 22 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ابراهیم محمدی امروز در زنگ غنچه ها و شکوفه‌ها که در دبستان فضیلت آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: جشن شکوفه‌ها برای دانش آموزان کلاس اول ابتدایی و جشن غنچه‌ها برای نوآموزان پیش دبستانی امروز 29 شهریورماه و پیش از آغاز رسمی سال تحصیلی کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون سه هزار و ۲۰۰ مدرسه ابتدائی در سراسر استان فعالیت خود را آغاز کردند، افزود: همچنین امسال 62 هزار نفر دانش‌آموز در پایه اول ابتدائی تحصیل می‌کنند که نسبت به سال گذشته رشد یک هزار و ۵۰۰ نفر دارد.

 مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه والدین باید فرزندان خود را به گونه‌ای تربیت کنند که الگوی آنها ائمه اطهار(ع) باشد، تصریح کرد: الگوی تربیتی مناسب فرزندان باعث می‌شود آنان در برابر آسیب‌های اجتماعی مصون بمانند.

وی به هدف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: هدف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت ایرانی و اسلامی فرزندان این سرزمین و در نهایت حیات طیبه است.

به گزارش خبرگزاری فارس، کلاس اولی‌های ارومیه‌ای با قدم‌های کوچکشان و بدرقه پدر و مادر وارد خانه دوم خود شدند تا به تحصیل علم بپردازند و سبب شکوفایی جامعه‌ای شوند که چشم به آینده آن‌ها دوخته است.

صبح امروز دختران و پسران کلاس اولی دبستان فضیلت در ارومیه دست در دست پدر و مادرهایشان راهی دبستان شدند و پس از بدرقه خانواده مورد استقبال مسوولان مدرسه قرار گرفتند و سال تحصیلی جدید خود را با رد شدن از زیر قرآن و دود اسپند و خنده‌های شاد کودکانه آغاز کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار