مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس، نوسازی و بهسازی آسانسور شهید بابایی و راه اندازی مجدد پله برقی پل عابر پیاده ترمینال آزادگان نیز برای تردد ایمن دانشجویان و دانش آموزان تعمیر شد
کد خبر: ۷۸۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ 24 September 2019

نوسازی آسانسور شهید بابایی و پله برقی پل عابر پیاده ترمینال آزادگان برای استفاده دانش آموزان و دانشجویان انجام شد

به گزارش تابناک قزوین،سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس، نوسازی و بهسازی آسانسور شهید بابایی  و راه اندازی مجدد پله برقی پل عابر پیاده  ترمینال  آزادگان نیز برای تردد ایمن دانشجویان و دانش آموزان تعمیر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: آسانسور پل هوایی شهیدبابایی به مناسبت بازگشایی مدارس به منظور استفاده ایمن دانشجویان و دانشجویان تجهیز و نوسازی شد.

وی عنوان کرد: با توجه به قرارگیری پل عابر پیاده آزادگان مقابل ترمینال آزادگان و افزایش استفاده از آن در ایام سال تحصیلی به ویژه از سوی دانشجویانی که از خارج قزوین وارد این شهر می شوند، تعمیر و نگهداری این پل در قالب ستاد مهر انجام شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: تعمیر و تجهیز این پل های هوایی موجب افزایش ایمنی تردد شده و در مواقعی که احتمال افزایش استفاده از این تجهیزات وجود دارد، ضرورتی انکارناپذیر است تا از سالم بودن قطعات آن‌ها اطمینان خاطر وجود،داشته باشد.

جهانگیری خاطر نشان کرد: میزان اعتبار هزینه شده برای این دو پروژه در مجموع 80 میلیون تومان بوده است.

وی یادآور شد: از شهروندان عزیز به ویژه دانشجویان و دانش آموزان که در ایام سال تحصیلی بیشتر از پل های هوایی استفاده می کنند، انتظار داریم در نگهداری از آسانسور و پله برقی پل های هوایی دقت بیشتری داشته باشند تا هزینه های اضافی برای تعمیر این تجهیزات ترافیکی به سازمان تحمیل نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار