مسئول محور حمل و نقل اربعین در مرز مهران:
مسئول محور حمل و نقل اربعین در مرز مهران : با استفاده از ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس اعزامی از شهرداری های سراسر کشور کار جابجایی زائران اربعین از مرز مهران در مدت ۲۰ روز انجام می شود.
کد خبر: ۷۸۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 25 September 2019

۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین حسینی

به گزارش تابناک قزوین،محمد حسن ایرانخواه مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که سه شنبه شب در تالار مردم برگزار شد اظهارداشت: مسئولیت سنگینی در جابجایی زائران اربعین حسینی داریم و پیش بینی می شود بیش از ۳ میلیون زائر در این رویداد بزرگ دینی و فرهنگی شرکت کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت : بیش از ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس با پشتیبانی ۲۸ استان برای جابجایی در مرز مهران پیش بینی شده و از شهرداری قزوین هم ۷۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اختصاص یافته است

ایرانخواهدر ادامه افزود: امسال تاکید داریم که زائران حتما باید پاسپورت داشته باشند و در سامانه ثبت نام کنند تا امکان خروج از کشور را داشته باشند در غیر این صورت بامشکلات جدی روبرو شده و قادر به عزیمت نخواهند بود.

وی گفت : بیش از ۳ هزار نیروی انسانی از قزوین در ناوگان اتوبوس رانی اربعین خدمت خواهند کرد و مسئولیت آن با استان قزوین است که امیدواریم این افتخار را با سربلندی انجامدهیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: امسال بیش 215  نفر از اتوبوسرانی قزوین به همراه 70 دستگاه اتوبوس درجابجایی زائران به مراسم اربعین مشارکت می کنند و با زیرساخت های ایجاد شده امیدواریم این کار بهتر از سال قبل صورت گیرد.

وی بیان کرد: پیش بینی می شود حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر با خودروی شخصی و یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر با اتوبوس به مرز منتقل شده و در اربعین شرکت کنند

یرانحواه یادآورشد: ناوگان اتوبوسرانی قزوین به همراه سایر نیروها و خودروهای اعزامی در مدت ۲۰ روز خدمت رسانی به زائران را انجام خواهند داد.

مسئول محور حمل و نقل اربعین در مرز مهران اظهارداشت: امسال زائران از 100کشور جهان در مراسم اربعین شرکت می کنند و قرار است ۱۲۵۰ دستگاه اتوبوس در داخل خاک ایران و ۱۲۵۰ دستگاه اتوبوس در خاک عراق کار جابجایی زائران را انجام دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار