رئیس شورای اسلامی شهر قزوین : تعدادی گزینه‌ برای انتخاب شهردار قزوین به دفتر شورا آمده که از شنبه هفته آینده برنامه‌های آنها مورد بررسی قرار گرفته و سه‌شنبه رای‌گیری می‌شود.
کد خبر: ۷۸۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 25 September 2019

هفته آینده شهردار قزوین انتخاب می‌شودبه گزارش تابناک قزوین،حکمت‌اله داودی، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ، در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین گفت : تعدادی گزینه‌ برای انتخاب شهردار قزوین به دفتر شورا آمده که از شنبه هفته آینده برنامه‌های آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد و سه‌شنبه رای‌گیری می‌شود.

وی افزود: با توجه به بازگشایی مدارس رنگ‌آمیزی خط‌کشی‌های برخی خیابان‌ها انجام شده و مابقی نیز در دستور کار شهرداری قزوین است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ابراز کرد: با انجام این خط‌کشی‌ها تلاش شده تا ایجاد خطر برای دانش‌آموزان در عبور از خیابان‌ها کاهش یابد و تصادفات کمتر شود.

داودی گفت : همچنین150 وسیله نقلیه در این سرویس، خودروی سواری هستند که همین موجب افزایش بار ترافیک در سطح خیابان‌های شهر قزوین می‌شود.

وی ابراز کرد: باید استفاده از خودروهای سواری به سمت اتوبوس و مینی‌بوس تغییر کند تا حجم بار ترافیک کاهش یابد و شهروندان  راحت‌تر تردد کنند.

وی یادآور شد: در روز اول مهر ماه با بی‌نظمی در تردد خودروها و افزایش ترافیک روبرو بودیم که باید تلاش شود تا این مشکلات در روزهای آینده برطرف شود.

این مسؤول اظهار کرد: در روز نخست بازگشایی مدارس 85 هزار خودرو در تقاطع نوروزیان، دانشگاه بین‌الملل و کانال تردد کردند که آمار بالایی است و باید برای کاهش آن تدبیری اندیشید.

وی به چمن مصنوعی زمین شقایق اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه به دلیل مشکلات لوله نفت و گاز مسکوت مانده و هیچ اقدامی انجام نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: ناوگان شهرداری قزوین فرسوده نیست و به طور کامل بازسازی شده تا شهروندان قزوینی راحت‌تر جابه‌جایی درون شهری داشته باشند.

داودی به کمربندی شرق اشاره کرد و گفت: عملیات عمرانی این کمربندی در حال انجام است و با توجه به تنگناهای مالی وقفه‌ای در اجرای این پروژه نیست.

در ادامه جلسه سیده منیره قوامی بیان کرد: در تاسوعا و عاشورای حسینی سال گذشته 12 تن ظروف یک بار مصرف جمع‌آوری شده که این آمار با توجه به برنامه‌های فرهنگی انجام شده به 5 تن کاهش یافت.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ابراز کرد: باید برنامه‌ریزی شود تا استفاده از ظروف یک بار مصرف در اربعین حسینی نیز کاهش یابد و زائران با هدف حفظ سلامتی از ظروف استیل استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار