معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین: طی پنج ماهه نخست سال جاری صدقات مردم استان قزوین با رشد ۳۳ درصدی به بیش از سه میلیارد تومان رسیده است.
کد خبر: ۷۸۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ 28 September 2019

پرداخت صدقه در قزوین 33درصد رشد یافتبه گزارش تابناک قزوین،فرزاد فرهادی،معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین گفت: نه تنها همه صدقه جمع آوری شده  در استان صرف محرومان می شود بلکه صدقه هر منطقه نیز در همان منطقه هزینه می شود به عنوان مثال صدقه تاکستان به قزوین و یا قزوین به الوند و یا بوئین زهرا به آبیک نمی رود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: مجموعه کمیته امداد امام (ره) بالاتر از مسئولیت های قانونی، در خصوص وجوه پرداختی مردم در قالب های مختلف و در طرح های گوناگون حساسیت و دقت شرعی دارند.

وی تصریح کرد: همه دریافتی مردم براساس ضوابط شرعی هزینه می شود و تلاش می کنیم با پیگیری و استمرار اقدامات خود به بالاترین کیفیت و کمیت در خدمات نائل شویم.

فرهادی اعلام کرد: پنج ماهه نخست سال جاری میزان صدقات جمع آوری شده در استان بیش از سه میلیارد و ۴۷۸ میلیون تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رقم بیش از دو میلیارد و ۶۲۴ میلیون تومان از رشد ۳۳ درصدی برخوردار بوده است.

وی عنوان کرد: از مدت ها پیش موضوع پرداخت صدقه الکترونیکی فعال شده است و در حال حاضر، عموم مردم نیکوکار می توانند در هر ساعتی از شبانه روز و در هر نقطه ای از شهر یا روستا تنها با شماره گیری # ۰۲۸*۸۸۷۷* صدقه روزانه خود را پرداخت کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین توضیح داد: این سامانه برای سایر کمک های مردمی نیز فعال است، بدین صورت که نیکوکاران می توانند بعد از شماره گیری کد # ۰۲۸*۸۸۷۷* نوع کمک خود را مشخص کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار