رئیس کمیسیون، عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز از راه‌اندازی مجتمع خدماتی تاکسیرانی (خانه تاکسی) ویژه تاکسیرانان شهر شیراز خبرداد.
کد خبر: ۷۸۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ 28 September 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگارران:نواب قائدی در حاشیه بازدید از پایانه زهتاب زاده، گفت: حمایت از قشر زحمتکش ناوگان تاکسیرانی و افزایش خدمات به آنان از جمله اهداف مهم کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز است.

او، از اختصاص این پایانه ۳۷۰۰متر مربعی برون شهری با مشارکت بخش خصوصی به مجتمع خدمات تاکسیرانی خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این مرکز، خدمات قابل توجهی برای ارائه به تاکسیرانان شیراز در نظر گرفته می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه رانندگان تاکسی و اتوبوس در صف نخست ارائه خدمات شهری به مردم هستند، بر ضرورت کاهش مشکلات آن‌ها تاکید کرد و افزود: باید شرایطی فراهم کرد تا به نحوی بخشی ازمشکلات رانندگان تاکسی برطرف شود.

رئیس کمیسیون، عمران، حمل و نقل و ترافیک شورا با تاکید بر اینکه راه‌اندازی خانه تاکسی در شیراز نقش مهمی در ارائه خدمات به ناوگان تاکسیرانی خواهد داشت، اظهار کرد: جایگاه سوخت CNG، مرکز معاینه فنی، فروشگاه قطعات و لوازم یدکی، دفتر خدمات دربستی مربوط به ناوگان حمل و نقل عمومی، انجام امور تامین اجتماعی رانندگان، ایجاد مرکز مشاوره فرهنگی برای رانندگان و امور بیمه شخص ثالث و بدنه بخشی از خدمات پیش‌بینی شده و قابل ارائه در این مجموعه خواهد بود.

او ادامه داد: ایجاد یک شعبه از دفاتر پیشخوان دولت برای انجام امور تاکسیرانان، دفتر امور سرویس‌دهی مدارس، فرهنگسرای ویژه رانندگان، فروشگاه مواد غذایی و لوازم خانگی، کلاس‌های آموزشی و ایجاد صندوق قرض الحسنه برای تاکسیرانان و تاکسیداران به منظور حمایت اقتصادی، بخش دیگری از خدماتی است که در مجموعه پایانه زهتاب زاده به عنوان خانه تاکسی، پیش‌بینی شده است.

قائدی افزود: علاوه بر مجتمع خدماتی تاکسیرانی (خانه تاکسی) مقرر شد انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با مراکز خدماتی، رفاهی و صاحبان مشاغل نیز در دستور کار قرار گیرد، تا از این طریق نیز امکان ارائه خدمات با تخفیف به رانندگان و بهره برداران حمل و نقل عمومی بار و مسافر فراهم شود.

او تاکید کرد: این مساله روندی مستمر بوده و شهرداری اقدامات لازم را در جهت گسترش خدمات انجام دهد.

عضو شورای شهر شیراز ابراز امیدواری کرد، راه اندازی خانه تاکسی و ارائه خدمات حمایتی به رانندگان تاکسی، منجر به ارتقای موثر کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان از سوی رانندگان تاکسی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار