با حضور مدیرکل بانوان وخانواده استانداری مازندران
کد خبر: ۷۸۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ 29 September 2019

نخستین بوستان ویژه بانوان غرب مازندران با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در شهرستان گردشگرپذیر نوشهر افتتاح شد.

 

 
به گزارش ایرنا ، این مجموعه ورزشی به همت شهرداری نوشهر در زمینی به مساحت بیش از پنج هزار مترمربع با امکاناتی نظیر غار نمک ، پیست های دوچرخه سواری ، اسکیت ، باشگاه ورزشی ، باشگاه کودک، کافی شاپ، زمین والیبال و سایر ورزش های همگانی در این شهر به بهره برداری رسید.

مدیرکل امور بانوان  و خانواده استانداری مازندران در آئین افتتاحیه این پارک گفت که امروز یکی از مطالبات بحق و شایسته بانوان توجه به فراهم سازی امکانات برای پرکردن اوقات فراغت آن ها است و بهره برداری از این طرح پاسخ دادن به یکی از خواسته های آن ها بوده است.

سمیه قاسمی طوسی افزود : با وجود محدودیت ها و تنگناهای مالی،  دولت در بخش ارائه خدماتی و تفریحی سرمایه گذاری زیادی کرده است ضمن اینکه از زمان شکل گیری دولت تدبیر و امید تاکنون به حفظ کرامت زنان توجه خاصی شده که یکی از این اقدامات دولت سپردن جایگاه مدیریتی به زنان متخصص و توانمند است.

عضوشورای اداری استانداری مازندران استفاده از محوطه های آموزشی در حوزه ورزش و سرگرمی زنان را از دیگر برنامه های در دستور کار این دولت معرفی کرد و ادامه داد : در این زمینه تصمیم بر آن  است تا با هماهنگی بین دستگاهی از حیاط واحدهای آموزشی مدارس برای فعالیت های ورزشی و سرگرمی زنان مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران  با اشاره به در آستانه قرار گرفتن رویداد سیاسی انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید با هم افزایی و همکاری بیشتر سعی شود تا سهم زنان برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی بیشتر شود.

در ائین بهره برداری از این پارک شهردار ، اعضای شورای اسلامی ،تنی از چند از مسئولان شهرستان و جمع زیادی از بانوان ساکن در نوشهر حضور داشتند.

 براساس مرکز آمار نیمی از جمعیت دست کم ۵۰ هزار نفری نوشهر بانوان هستند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار