مسابقات تیراندازی خواهران جانباز بنیاد شهید وامور ایثارگران و معلولین جسمی حرکتی با اعلام نتایج نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۷۸۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ 29 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  این دوره از مسابقات تیراندازی خواهران جانباز بنیاد شهید وامور ایثارگران و معلولین جسمی حرکتی در سالن شهدای میمک در سه ماده برگزار شد.

در این مسابقات در رشته تفنگ بادی ایستاده خانم‌ها نرگس نوریان، زینب ادیب نژاد و شکوفه رضایی موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم در این رشته شدند.

در رشته تفنگ بادی نشسته نیز خانم‌ها شهناز قاسمیان مقام اول، ثریا بگ زاده مقام دوم و خدیجه محمدی نیز موفق به کسب مقام سوم این مسابقات شدند.

در رشته تفنگ تپانچه نیز خانم فاطمه غفوری زاده موفق به کسب مقام اول، خانم زهرا فارغی موفق به کسب مقام دوم و خانم پروین اکبری موفق به کسب مقام سوم رشته تفنگ تپانچه در این دوره از مسابقات شدند.

در پایان این مسابقات از نفرات اول تا سوم هر رشته تجلیل شد.

تیراندازی از رشته های ورزشی محبوب وموفق ایلام است.

علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی کشور دوماه پیش در مجمع عمومی هیأت تیراندازی استان ایلام اظهار داشت: هیأت تیراندازی ایلام در سال ۹۳ در رده ۲۸ کشور قرار داشت که با تلاش مسوولان مربوطه در حال حاضر این استان جز سه استان برتر است، این استان با جمعیت کمتر از ۷۰۰ هزار نفر دارای ظرفیت و پتانسیل‌های بسیاری است که باید قدر ورزشکاران این را رشته دانست./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار