محسن رخصی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در زلزله سال 96 حدود 15 هزار مسکن مددجویان آسیب دید که در همان ابتدا جهت تشکیل پرونده، معرفی به بنیاد مسکن و پیگیری وام های بانکی جهت ساخت و ساز اقداماتی صورت گرفت و 5هزار واحد مسکونی تا پایان سال 96 تحویل داده شد.
کد خبر: ۷۸۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 01 October 2019

 

 

 

 

 

 

 

محسن رخصی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهارکرد: کمک های مردمی و اعتبارات دولتی که جهت دانش آموزان تحت حمایت اختصاص داده شده بود به حساب سرپرستان آنها واریز شد.

مدیر کل کمیته امداد عنوان کرد: مرحله دوم جشن عاطفه ها در روز دهم مهر ماه همزمان با سراسر کشور در یک هزار مدرسه و مرکز آموزشی برگزار می شود که یکصد پایگاه بسیج کار جمع آوری کمک های مردمی جشن عاطفه ها را انجام خواهند داد. 

رخصی اذعان کرد: بیش از 80 هزار خانواده تحت حمایت داریم، که خدمات متنوعی به آنها ارائه می شود؛ ازجمله:پرداخت میانگین ماهیانه 19میلیارد تومان کمک معیشتی خانوارها و کمک به بیش از 14 هزار دانش آموز و دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی.

به گفته این مسئول: از دیگر خدمات این ارگان ایجاد اشتغال برای خانواده های تحت پوشش و فرزندان آنها می باشد که در سال گذشته بیش از 5 هزار طرح اشتغالزایی و اعتباری بالغ بر 120 میلیار تومان تسهیلات بانکی در اختیار افراد تحت پوشش قرار گرفت.

رخصی در خصوص مشکلات حوزه اشتغال گفت: یکی از مشکلات ضمانت های بانکی است که در این زمینه جلسات مختلفی با بانک ها و شورای اشتغال داشته ایم که ماحصل این جلسات درخواست همکاری بانک ها در این زمینه بود.

مدیر کل کمیته امداد بیان کرد: تقریبا حدود 3هزار وام در زمینه کارگشایی با اعتبار تقریبی 20 میلیارد تومان به خانواده های تحت پوشش اختصاص داده شد.

رخصی در پایان ضمن عرض تشکر از حمایت های رسانه ها، مسئولین و خیرین تصریح کرد که همواره در تمامی مناسبات در کنار این ارگان باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار