رئیس جامعه خیرین با بیان اینکه ٢٠٠ نقطه استان سیستان و بلوچستان نیاز به مدرسه‌سازی دارد، گفت: برای برطرف کردن این مشکل تفاهمی بین آموزش ‌و پرورش،استانداری و خیرین مدرسه‌ساز منعقد شده است.
کد خبر: ۷۸۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 05 October 2019

٢٠٠ نقطه استان سیستان و بلوچستان نیاز به مدرسه‌سازی دارد

 ناصر قفلی با قدردانی از همراهی و زحمات وزارت آموزش‌وپرورش در امر مدرسه‌سازی، اظهار کرد: از اینکه در مدرسه‌سازی خدمتگزار هستیم، افتخار می‌کنیم و تمام تلاش خود را در این مسیر انجام خواهیم داد و امیدوارم با مشارکت خیرین مشکل مدرسه‌سازی کشور در چند سال آینده کاملاً برطرف شود.

رئیس جامعه خیرین بابیان اینکه٢٠٠ نقطه استان سیستان و بلوچستان نیاز به مدرسه‌سازی دارد، گفت: در تفاهمی که بین وزارت آموزش‌ و پرورش، استانداری و خیرین مدرسه‌ساز منعقد شده است، امیدواریم این مشکل برطرف خواهد شود.

وی تأکید کرد: درخواست داریم در تمامی استان‌ها این نقاط شناسایی شود تا در اسرع وقت برای رفع مشکلات مدرسه‌سازی و کمبود فضای آموزشی اقدام کنیم چرا که هیئت‌ مدیره‌ای قوی داریم که برای حل مشکلات می‌تواند بسیار کمک کنند.

در ادامه این نشست محمد جمالزاده نماینده وزیر آموزش‌ و پرورش در جامعه خیرین مدرسه‌ساز، اظهار کرد: خیرین انسان‌های وارسته، مخلص و ایثارگری هستند که برگزیدگان خداوند هستند و هر جا قدم می‌گذارند عمران، آبادی و نشاط را به همراه دارند.

نماینده وزیر آموزش‌وپرورش در جامعه خیرین مدرسه‌ساز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم دکتر حافظی، گفت: وی منشا خیر و برکات فراوانی در مدرسه‌سازی در کشور هست و در این مسیر بسیار همراهی کردند.

همچنین در ادامه محمدرضا جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، تصریح کرد: برگزاری چنین نشستی نشان از اهمیت بخشی وزیر آموزش‌وپرورش به موضوع مدرسه‌سازی و حضور خیرین دارد.

وی در ادامه اضافه کرد: با از دست دادن دکتر حافظی خلأ بزرگی در جامعه خیرین مدرسه‌ساز ایجاد شد و تصمیم گرفته شد انتخابات هیئت‌مدیره زودتر انجام بگیرد.

جعفری خاطرنشان کرد: در هیئت‌مدیره علاوه بر٣٢ نفر نماینده از مجامع استان‌ها، ۶ نفر خیر ملی و نمایندگانی از آموزش‌وپرورش داریم.

وی تصریح کرد: تغییر نام و کاربری برخی از مدارس خیرساز که در چند منطقه صورت گرفته است باعث ناراحتی خیرین شده است که درخواست پیگیری آن را داریم.

مدیرعامل جامعه خیرین ضمن قدردانی از تخصیص اعتبار برای پروژه‌های خیری، اظهارکرد: ۴٠٠مجمع خیرین در شهرستان‌ها داریم که امیدواریم بتوانیم با حمایت وزارت آموزش‌وپرورش در راستای مدرسه‌سازی بیشتر، آن‌ها را گسترش بدهیم.

در این نشست، خیرین مدرسه‌ساز به بیان پیشنهادهای خود پرداختند و نظراتی را برای هر چه‌بهتر شدن فعالیت‌های خیرین و مشارکت بیشتر ارائه دادند.
منبع:مهر

برچسب ها: مدرسه ، آموزش و پرورش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار