مسئول موکب حضرت زینب (س) در سامرا:
مسئول موکب حضرت زینب( س) : برای امسال در نظر داریم علاوه بر خدمات اطعام که شامل 6 هزار پرس غذا در هر شبانه روز و 3 هزار میان وعده غذایی است بتوانیم ظرفیت اسکان را به 500 نفر افزایش دهیم.
کد خبر: ۷۸۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ 12 October 2019

افزایش ظرفیت اسکان به ۵۰۰نفر/ ۶هزار پرس غذا در هر شبانه‌روز توزیع می‌شود

به گزارش تابناک قزوین،علی کربلایی محمدی مسئول موکب حضرت زینب( س) اظهار کرد: موکب حضرت زینب( س) شریفیه از سال ۹۲ تاسیس شده تا بتواند در سامرا پذیرایی زائرین باشد.
مسئول موکب حضرت زینب( س) در سامرا افزود: این موکب در سال اول تاسیس تنها کار تهیه و توزیع وعده‌های غذایی را بر عهده داشت که در آن سال به یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار زائر خدمات رسانی کرد.
وی با اشاره به افزایش تعداد زائرین در هر سال گفت: سال گذشته علاوه بر توزیع ۶ هزار پرس غذا در هر شبانه روز و ۳ هزار میان وعده از نظر اسکان هم به ۲۰۰ زائر خدمات ارائه کردیم.
محمدی بیان کرد: برای امسال در نظر داریم علاوه بر خدمات اطعام که شامل ۶ هزار پرس غذا در هر شبانه روز و ۳ هزار میان وعده غذایی است بتوانیم ظرفیت اسکان را به ۵۰۰ نفر افزایش دهیم.
مسئول موکب حضرت زینب(س) در سامرا خاطرنشان کرد: امسال ظرفیت اسکان برای ۲۰۰ نفر خانم و ۳۰۰ نفر آقا در نظر گرفته شده است.
وی در پایان گفت: علاوه بر خدمات پذیرایی و اسکان نیز خدمات فرهنگی نظیر توزیع کتب دعا، چفیه و تسبیح و همچنین اطلاع رسانی احکام شرعی از برنامه‌های پیش بینی شده در این موکب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار