یحیی الهی در گفتگو با تابناک:
فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از برقراری امنیت کامل در مرز‌ها و عبور و مرور زائرین از مرز خسروی خبر داد.
کد خبر: ۷۸۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 13 October 2019

یحیی الهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص امنیت مرز با توجه به نزدیکی اربعین اظهار داشت: امنیت کامل در مرز برقرار است، همچنین در مرز مقابل همه همکارانمان و مسئولان امنیتی در کشور عراق پای کار هستند.

 وی افزود: تا کنون هیچ مشکلی نداشتیم و هیچ گزارشی مبنی بر مشکلات امنیتی در مرز خسروی یا مسیر مرز خسروی دریافت نکردیم، تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده و مرز خسروی به روی زوار باز است.

 ای مسئول در خصوص امنیت مرز‌های مشترک استان‌های غربی و عراق عنوان کرد: اشرافیت اطلاعاتی ما در دو سوی مرز ۴۳۵ کیلومتری در نتیجه تعامل، همپوشانی و هماهنگی جامعه اطلاعاتی، دستگاه‌های امنیتی انتظامی و نظامی و همچنین حضور مقتدرانه و شبانه‌روزی مرزبانان در کنترل مرز دست به دست هم داده تا مرز‌های این خطه شهیدپرور از امنیت بسیار خوب و مثال زدنی در سطح کشور برخوردار شود.

مرزبانی با اشاره به برخی محدودیت‌ها و فعالیت پاره وقت مرز خسروی در پایان بیان کرد: تردد زائران از ساعت ۶ صبح تا ۳ بعد از ظهر در مرز خسروی برقرار است، برابر با تفاهمی که با کشور عراق شده هر تعدادی که مایل به عبور از مرز باشند می‌توانند از مرز عبور کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار