کد خبر: ۷۸۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴ 13 October 2019

تابناک / بازار طلا و سکه برای چندمین هفته متوالی (یه جز یک هفته) با ریزش قیمت‌ها همراه شد تا بعد از مدت‌ها بار دیگر قیمت سکه طرح جدید از کانال چهار میلیون تومانی خارج شود.

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به سه میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۰۶ هزار و ۲۹۶ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل سه میلیون و ۹۸۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۲۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۲۰ هزار تومان و سکه گرمی ۸۵۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۴۸۹ دلار رسیده است.

ارز هفته را با ثبات آغاز کرد

از سوی دیگر دربازار مالی نیز قیمت ارز نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده و ثبات کامل بر بازار ارز حاکم است.

به گزارش ایسنا، بازار ارز این روزها به ثبات رسیده و بر همین اساس بانک‌ها امروز (۲۰ مهرماه) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۳۲۵ تومان و هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۴۸۳ تومان می‌خرند.

قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۳ هزار و ۹۶۴ تومان است.

ارز مسافرتی ۱۳هزار تومان

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۸۴ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانک

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به هفته گذشته ثابت بوده است.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان می‌خرند و ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان می‌فروشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار