مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تأکید کرد؛
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین: باید از ظرفیت های مختلف سخت افزاری و نرم افزای برای کاهش زمان و افزایش کیفیت خدمت رسانی به نیازمندان استفاده کنیم.
کد خبر: ۷۸۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ 15 October 2019

کاهش زمان و افزایش کیفیت خدمت رسانی به نیازمندان

به گزارش تابناک قزوین،مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین امروز در بازدید سرزده از کمیته امداد شهرستان قزوین با مددجویان و مراجعان دیدار و در جریان مشکلات مراجعان قرار گرفته و برای تسریع در انجام امور خدماتی به نیازمندان تأکید کرد.

وی با تشکر از کارکنان به واسطه خدمات ارائه شده، بیان کرد: خدمات مختلفی در کمیته امداد ارائه می شود ولی لازم است در پرداخت هزینه های درمانی مددجویان از زمان استاندارد کنونی عبور کنیم وبا استفاده از راهکارهای مختلف خدمت درماني را تسریع ببخشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: آنچه در خدمت درمانی صورت می پذیرد قابل تقدیر است ولی از آنجا که هدف ما در خدمت درمانی توجه بیان رهبری است، باید خدمت خود را سرعت بیشتری بدهیم.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری می فرماید کاری کنید که بیمار به جز درد بیماری درد دیگری نداشته باشد از این رو لازم است کارشناسان مالی با اتخاذ راهکار قانونی و مبتنی بر ضوابط کاری کنند که هزینه های درمانی مددجویان که مشول پرداخت کمک هزینه است، به سرعت پرداخت شود.

مومنی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های مختلف سخت افزاری و نرم افزای برای کاهش زمان و افزایش کیفیت خدمت رسانی به نیازمندان استفاده کنیم.

وی توضیح داد: کمیته امداد قزوین همواره در مراجعه مددجویان با حجم بالاتری نسبت به سایر ادارات مواجه بوده است که خوشبختانه در حال حاضر این حجم به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تأکید کرد: ساختمان فعلی اداره کمیته امداد شهرستان قزوین دارای معایبی است از این رو علیرغم تنگناهای اقتصادی با نظر مساعد ریاست کمیته امداد و حمایت های مرکز، ساختمان جدید در مینودر در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

وی عنوان کرد: امیدواریم با بهره برداری از این ساختمان، امدادگران در فضایی شایسته تر میزبان مراجعان باشند البته در کنار اقدامات سخت افزاری برای افزایش خدمت رسانی، اقدامات نرم افزاری نیز در حال انجام است.

مومنی اضافه کرد: ارائه خدمات الکترونیک به مددجویان نیز راه اندازی شده است تا مددجویان با کمترین مراجعه حضور خدمات خود را دریافت کنند.

وی گفت: یکی از مسائلی که همواره در ارائه خدمات به مددجویان مدنظر باشد ارائه خدمات با حفظ کرامت مددجو است و البته استمرار این کرامت در توانمندسازی مددجو و ایجاد فرصت شغلی و استقلال معیشتی و زندگی توأم با عزت نفس بدون وابستگی به نیازمندان است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: کمیته امداد محلی برای ارائه خدمات موقت به نیازمندان است تا با بازتوانی و توانمندسازی، دوباره به شرایط عادی برگشته و نقش شایسته خود را در جامعه ایفاء کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار