«زم» محور یک جریان رسانه‌ای فرانسوی بر علیه ایران بود و بنا براین قرار داشت که مشابه جریان رسانه‌ای منوتو و بی‌بی‌سی فارسی و ... که از سوی انگلیس راهبری می‌شود، توسط زم و با همکاری شماری از منافقین که سال‌ها در فرانسه زندگی می‌کنند، راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۷۸۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۳ 17 October 2019

تابناک کرمان، مهدی خسروی؛ دستگیری روح الله زم سرشبکه رسانه‌ای " آمد نیوز " که طی دو سه سال اخیر به تقاطع اطلاعاتی و درز دهنده اخبار سرویس‌های جاسوسی فرانسه، آمریکا و اسراییل تبدیل و بخش بزرگی از پروژه ناتوی فرهنگی علیه کشورمان را هدایت و راهبری می‌کرد، فراتر از یک توفیق بزرگ اطلاعاتی که همه آنان را به حیرت فرو برده، یک دستاورد کلان امنیتی بشمار می‌رود.

شکار شغال و غرور ملی ما

"زم" و آمد نیوز کلیدی‌ترین عناصر جنگ اطلاعاتی غرب در چند سال اخیر با ملت ایران بشمار می‌رفتند به طوری که شبکه‌ای از نفوذ در داخل با آنان در ارتباط بود تا اطلاعاتی را به این رسانه منتقل کند که پازل سیاه‌نمایی خویش را با برخی اطلاعات محرمانه و فوق محرمانه در هم بیامیزد و اخبار جعلی خود را باورپذیرتر کند.

از سوی دیگر "زم" محور یک جریان رسانه‌ای فرانسوی بر علیه ایران بود و بنا براین قرار داشت که مشابه جریان رسانه‌ای منوتو و بی‌بی‌سی فارسی و ... که از سوی انگلیس راهبری می‌شود، توسط زم و با همکاری شماری از منافقین که سال‌ها در فرانسه زندگی می‌کنند، راه‌اندازی شود.

بر باد رفتن این پروژه ناتوی فرهنگی توسط سربازان گمنام حضرت زهرا (س) در اطلاعات سپاه با وجود چتر چند لایه امنیتی دستگاه اطلاعاتی فرانسه جلوه‌گر قدرت خیره‌کننده امنیتی کشورمان و سبب ساز بهم ریختگی شدید در جریانات ضد انقلاب داخل و خارج شده و این پیام روشن را برای ملت پر افتخار کشورمان به همراه دارد که سربازان عرصه امنیت کشور، هوشیارانه و فعال‌تر از هر زمان دیگری در این عرصه، مجاهدانه در تلاش‌اند و گواهی این تلاش‌ها را با خون خویش امضا کرده و می کنند.

خوشحالیم و مفتخر که کشورمان دارای دو دستگاه امنیتی مقتدر و با صلابت است که یکی ریگی را از اوج آسمان و دیگری زم را از درون دل دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی غربی شکار می‌کند. بدون شک در روزهای آینده اخبار بیشتری از انهدام شبکه و عناصر داخلی پشت پرده نفوذ خواهیم شنید که به اندازه دستگیری زم با اهمیت خواهد بود.

گام دوم انقلاب آغاز شده و هیچ مفسدی در هیچ عرصه‌ای در امان نخواهد بود.

این تازه شروع ماجراست...

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار