مسئول موکب محبان انصار المهدی(عج) در شهر مسیب: این موکب می‌تواند روزانه حدود یک هزارو 500 الی 2 هزار پرس غذا در بین زائران سیدالشهداء توزیع کند و ساخت مکانی برای استراحت و استحمام زوار از دیگر برنامه‌های اجرایی این موکب به شمار می‌رود.
کد خبر: ۷۸۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 20 October 2019

روزانه بیش از ۱۵۰۰پرس غذا بین زوار اربعین توزیع می‌شود

به گزارش تابناک قزوین،محمد شهبازیان،مسئول موکب محبان انصار المهدی(عج) در شهر مسیب، درباره‌ خدمات موکب محبان انصار المهدی(عج) در این شهر اظهار کرد: این موکب در ایام اربعین خدمات خود را در قالب پخش وعده‌های غذایی مانند صبحانه، ناهار، شام و میان وعده به زائرین ارائه می‌دهد.
مسئول موکب محبان انصار المهدی(عج) در مسیب اذعان کرد: غذاهای در نظر گرفته شده برای زائران شامل توزیع تخم مرغ آب پز، نیمرو، املت و سیب زمینی آب پز به عنوان صبحانه و سوپ و آش به عنوان میان وعده، همچنین مرغ، قیمه و ماکارانی به عنوان نهار و کتلت و ماکارانی به عنوان وعده‌ غذایی شام برای زائرن در نظر گرفته‌ شده‌ است.
وی افزود: این موکب می‌تواند روزانه حدود یک هزارو ۵۰۰ الی ۲ هزار پرس غذا در بین زائران سیدالشهداء توزیع کند و ساخت مکانی برای استراحت و استحمام زوار از دیگر برنامه‌های اجرایی این موکب به شمار می‌رود.
شهبازی عنوان کرد: خدمات فرهنگی موکب محبان انصار المهدی(عج) در شهر مسیب به زائران شامل پخش تیزرهای اربعین، برگزاری نمایشگاه‌ فرهنگی اربعین، توزیع بسته‌های فرهنگی اعم از مهر، جانماز و مقنعه و پخش فیلم مختارنامه و مداحی است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار