فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس تا پایان ماموریت اربعین در کنار زائران حسینی خواهد بود و خدمات مورد نیاز را به آن‌ها ارائه می‌کند.
کد خبر: ۷۸۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 20 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "علی اکبر جاویدان" در حاشیه بازدید از پایانه خسروی اظهار داشت: این پایانه به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته آماده ورود زائران به داخل کشور است و هیچ محدودیتی برای پذیرش زوار نداریم.
وی ادامه داد: تا صبح امروز بیش از ۱۶۰ هزار زائر از طریق مرز خسروی راهی کربلا شدند و قریب به ۸۵ هزار زائر نیز از همین مرز به کشور بازگشتند که حدود ۱۵ هزار نفر ان‌ها مربوط به روز گذشته است.
سردار جاویدان تصریح کرد: خدمات ارائه شده به زائران اربعین در پایانه خسروی طی هفته‌های اخیر به گونه‌ای بود که خوشبختانه شاهد رضایتمندی اکثر آن‌ها بودیم.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در حال حاضر جاده‌های کرمانشاه مملو از خودرو‌هایی است که زائران را هنگام بازگشت جا به جا می‌کند، افزود: بار تردد زائرانی که مرز‌های خسروی و مهران را برای شرکت در مراسم اربعین انتخاب کرده اند غالبا در محور‌های استان ماست.
وی خاطرنشان کرد: وجود این شرایط می‌طلبد تا رانندگان و زائران بیش از همیشه مراقب وضعیت رانندگی خود بوده و از انجام هرگونه حرکات خطرناک و حادثه آفرین مانند سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.
سردار جاویدان یادآور شد: خودداری از رانندگی در حین خستگی و صبر و تامل در هنگام ترافیک از دیگر نکاتی است که زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باید رعایت کنند تا شیرینی این سفر معنوی به کامشان تلخ نشود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار