از سوی یکی از بانک های استان قزوین تعداد چهار هزار و ۲۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهداء شد.
کد خبر: ۷۹۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ 31 October 2019

اهدای بیش از چهار هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند

به گزارش تابناک قزوین،امیر محبی قائم مقام کمیته امداد استان قزوین در مراسم تحویل اقلام اهدایی جشن عاطفه ها به دانش آموزان نیازمند بیان کرد: خدا را شاکریم که علیرغم مشکلات و موانع مختلف در عرصه های اقتصادی شاهد استمرار حضور پرشور و نشاط اقشار مختلف مردم جامعه در حوزه احسان و  نیکوکاری هستیم.

امیر محبی ادامه داد: امروز تنها  یک نفر و یا چند نفر نیستند که در زمینه انفاق و احسان فعالیت می کنند بلکه عموم مردم به تناسب توان خود در مناسبتها و طرحهای مختلف از جمله در جشن عاطفه ها مشارکت دارند؛ از جمله کمک هایی که امروز شاهد هستیم مساعدت یکی از بانک های استان است که شامل چهار هزار و ۲۰ بسته لوازم التحریر است.

وی خاطرنشان کرد: این بسته ها هر کدام به ارزش ۳۲ هزار تومان برآورد شده و در مجموع ارزش کمک های اهدایی این بانک بیش از ۱۲۸ میلیون تومان است.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین با اشاره به دیگر کمک های مردمی عنوان کرد: یکی از فعالان عرصه تولید در شهرستان تاکستان نیز ۱۵۰ بسته کامل از اقلام مختلف لوازم التحریر را به دانش آموزان نیازمند اهداء کرده است.

وی گفت: یکی از خیران بزرگوار این شهرستان ۴۰ عدد کیف برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و همچنین هزینه تحصیل پنج نفر از دانش آموزان اعم از لباس، لوازم التحریر، کفش و سایر هزینه های جاری را به مدت یک سال تحصیلی ، متقبل شد.

محبی عنوان کرد: همچنین یکی از بخشداران شهرستان تاکستان نیز ۵۰ بسته لوازم التحریر به ارزش پنج میلیون تومان به نیازمندان اهداء کرد ، ضمن اینکه  در جشن گلریزانی که در  بخشداری رامند با حضور بخشدار و امام جمعه این بخش برگزار شد، چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کمک برای دانش آموزان نیازمند جمع آوری شد.

وی افزود: یکی از خیران بخش رامند پوشاک و ملزومات آموزشی به ارزش چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و یکی از زنبورداران ۱۱۷ کیلیوگرم عسل به ارزش هفت میلیون و ۲۰ هزار تومان به دانش آموزان طارم اهداء کرده است..

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: بسیجیان رازمیان ۵۴ بسته لوازم التحریر کیف و نوشت افزار به ارزش چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان همچنین بخشدار، رئیس آموزش و پرورش و اعضای شورای شهر رازمیان یک میلیون و ۳۷۵ هزار تومان به دانش آموزان نیازمند این منطقه کمک کرده اند.

وی عنوان کرد: در شهرستان البرز ۴۴۱ بسته لوازم التحریر به ارزش ۷۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از سوی خیران به دانش آموزان اهداء شده است که شامل ۳۶۸ بسته لوازم التحریر به ارزش ۴۵ میلیون تومان از سوی واقفان و ۷۳ بسته به ارزش ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از سوی حامیان و خیران شهرستان بوده است.

محبی توضیح داد: کارکنان شرکت گاز استان ۳۰ عدد کیف، ۳۰ بسته لوازم التحریر و ۳۰ دست پوشاک به ارزش چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان همچنین کارکنان اداره کل امور مالیاتی نیز ۱۵ عدد کیف، ۱۵ بسته لوازم التحریر و ۱۰بسته پوشاک به ارزش پنج میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کرده اند.

وی افزود: چند تن از خیران و نیکوکاران شهر قزوین نیز ۳۱۰ کیف، ۳۵۰ بسته لوازم التحریر و ۱۸۵ بسته پوشاک به ارزش ۹۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده اند ضمن اینکه  ۸۰ نفر از ایتام و فرزندان تحت حمایت طرح محسنین نیز توسط حامیان خود لوازم التحریر به ارزش ۳۵ میلیون تومان دریافت کرده اند.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: دفاتر کمیته امداد امام (ره) در نقاط مختلف استان و مراکز نیکوکاری آمادگی دارند تا کمک های مردمی را براساس نیّت خیر نیکوکاران دریافت و به دست نیازمندان واقعی برسانند همچنین کد #۰۲۸*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه در دسترس عموم مردم برای دریافت کمک های نیکوکاران به صورت شبانه روزی فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار