رئیس سازمان بسیح سازندگی استان:
رئیس سازمان بسیح سازندگی استان:در حال حاضر مشکل آب اولویت مهم استان است،در تلاش هستیم با همکاری دستگاههای متولی به ویژه جهاد کشاورزی در استان؛ طرح های خوبی در راستای مصرف بهینه آب انجام دهیم .
کد خبر: ۷۹۳۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ 03 November 2019

در حال حاضر مشکل آب اولویت مهم استان است

به گزارش تابناک قزوین فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در دیدار با مهدی صادق پور رئیس سازمان بسیح سازندگی استان با بیان این مطلب افزود : با مشارکت و همکاری بسیج می توان طرح های خوبی در بخش کشاورزی اجرا کرد .

وی افزود: اعتقاد داریم کار جهادی و حفظ روحیه همکاری با سایر دستگاههای خدمات رسان می تواند در توسعه بخش کشاورزی موثر باشد .

خمسه اظهار داشت : بایستی اقدامات اساسی در زمینه طرح های زیر بنایی انجام داد و با مشارکت کشاورزان روستایی اجرا و عملیاتی کرد .

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین تصریح کرد : در موافقت نامه سازمان جهاد کشاورزی نیز تعدادی از طرح های عمرانی و توسعه ای بخش برای اجرا به بسیج سازندگی سپرده می شود .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت : بسیج به عنوان یک نهاد مردمی می تواند نقش موثری در پیشبرد اهداف توسعه ای بخش داشته باشد .

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین نیز در این جلسه گفت : بسیج همواره با روحیه جهادی توانسته در راستای توسعه و آبادانی بخش های مختلف کشور با همکاری دستگاهها طرح های عمرانی خوبی اجرا کند.

مهدی صادق پور افزود : بسیج این آمادگی را دارد که به کمک جهاد کشاورزی طرح های خوب و مناسبی را در روستاهای سطح استان اجرا کند .

وی با اشاره به اینکه ؛ در حال حاضر مشکل آب اولویت مهم استان است گفت:در تلاش هستیم با همکاری دستگاههای متولی به ویژه جهاد کشاورزی در استان؛ طرح های خوبی در راستای مصرف بهینه آب انجام دهیم .

صادق پور خاطر نشان ساخت:در بحث محرومیت زدایی نیز طرح های خوبی توسط بسیج سازندگی در حال اجراست که امیدواریم این روند در استان نیز با همکاری دستگاهها سرعت گیرد .

وی تاکید کرد : در اجرای این طرح ها باید از مشارکت مردم و بهره برداران طرح کمک گرفت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار