سرهنگ عبدالله حسنی خبر داد:
به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید بر لزوم مبارزه با اعتیاد و مصرف مواد مخدر در جامعه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ تن مواد مخدر کشف‌شده است.
کد خبر: ۷۹۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ 03 November 2019

فرمانده انتظامی استان سمنان ظهر امروز در دیدار با مسئول بسیج کارمندان استان سمنان به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه سمنان از امن‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ تن مواد مخدر کشف‌شده که این امر حاکی از پشتکار و هوشیاری مأموران انتظامی در راستای مقابله با اعتیاد است.

وی امنیت محله محور را ازجمله رویکردهای این نهاد برشمرد و گفت: مردم در راستای امنیت محله محور نقش مهم و اساسی دارند و می‌توانند با تعامل نسبت به ترویج فرهنگ قانون مداری در محله خود اقدامی اساسی انجام دهند.

۹ تن مواد مخدر در استان سمنان کشف شد

سرهنگ عبدالله حسنی  با اشاره به تعامل خوب مردم با مأموران پلیس در استان سمنان بیان کرد: این امر بستر لازم برای حفظ امنیت در جامعه را فراهم می‌کند و در این راستا می‌توان از ظرفیت‌های موجود در حوزه بسیج نیز بهره‌برداری کرد.

وی بابیان اینکه برخورد با جرائم و ناهنجاری‌ها از دیگر وظایف مهم نیروی انتظامی است، تصریح کرد: بسیج به‌عنوان یک‌نهاد مردمی بهترین ظرفیت برای پیشگیری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌ها است و می‌توان با بهره‌برداری از این ظرفیت اقدامی مؤثر در راستای کاهش وقوع جرم نیز انجام شود.

مرتضی دهرویه رئیس بسیج کارمندان استان سمنان نیز در این نشست ضمن بیان اینکه تقویت تعامل کنونی پلیس و بسیج بستر لازم برای افزایش امنیت و احساس آن در جامعه را فراهم می‌سازد، اظهار داشت: این نهاد آمادگی کامل برای هرگونه همکاری مشترک با نیروی انتظامی را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار