معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد :
موسوی ارشد : قبل از آغاز راهپیمایی 13 آبان ، زنگ استکبار ستیزی در بیش از 300 مدرسه شهرستان بویراحمد نواخته شد.
کد خبر: ۷۹۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲ 04 November 2019

امروز 13 آبان ماه دانش آموزان ، دانشجویان و فرهنگیان به عنوان ارکان اصلی برگزاری مراسم گرامیداشت این روز تاریخی و سرنوشت ساز در تاریخ شکل گیری ، پیروزی و ادامه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی ، بودند.
امروز و قبل از برگزاری راهپیمایی سیزده آبان ، زنگ استکبار ستیزی در مدارس سراسر کشور با حضور دانش آموزان ، فرهنگیان و مسئولین برگزار شد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در حاشیه نواختن زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان یادگار امام شهر یاسوج ، گفت : شجره طیبه انقلاب توسط امام راحل با نفی استکبار ستیزی غرس گردید.
سید قدرت موسوی ارشد افزود : وحدت کلمه ، رهبری و مردم از علل محدثه انقلاب بودند و همین سه عامل از علل مبقیه انقلاب هستند.
موسوی ارشد اظهار داشت : سرآغاز و نقطه عطف انقلاب ، استکبارستیزی و مبارزه با جنود شیطان است که این راه تا نفی شرک و استکبار ادامه خواهد داشت.
این مسئول ادامه داد : امروز نسل چهارم انقلاب در گام دوم انقلاب ، رسالت حفظ ارزش ها و تداوم راه شهدای دانش آموزی سیزده آبان 57 را بر عهده دارد.
موسوی ارشد گفت : قبل از آغاز راهپیمایی 13 آبان ، زنگ استکبار ستیزی در بیش از 300 مدرسه شهرستان بویراحمد نواخته شد.
وی افزود : پس از برگزاری این آئین ، راهپیمایی 13 آبان با حضور حدود 3 هزار معلم و بیش از 60 هزار دانش آموز در نقاط مختلف شهرستان بویراحمد برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه یادگار امام شهرستان بویراحمد ، برخی مسئولین استان و شهرستانی کشوری و لشکری حضور داشتند.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بویر احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
اخ ........................
بویر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
استکباری بدتر از ........ در هیچ جا یافت نمیشود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار