دبیر نمایشگاه ملی عکس «قاب فیروزه‌ای»: این نمایشگاه از روز دوشنبه 13 آبان به مدت یک هفته در نگارخانه فرهنگ قم از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 میزبان علاقه‌مندان است.
کد خبر: ۷۹۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۰ 05 November 2019

به گزارش تابناک قم، حسین طالب علی دبیر نمایشگاه ملی عکس «قاب فیروزه‌ای»، در مورد برپایی نمایشگاه ملی عکس «قاب فیروزه‌ای» اظهار داشت: پس از اعلام فراخوان با موضوع «جمکران، وعده‌گاه منتظران» و با موضوع آزاد پیرامون مسجد مقدس جمکران،تعداد 720 قطعه عکس از بیش از 82 هنرمند در سطح کشور به دبیرخانه ارسال شد.

وی تصریح کرد: هیات انتخاب متشکل از اساتید برجسته، 29 قطعه عکس را از میان آثار ارسال‌شده انتخاب کردند،همچنین 10 قطعه عکس از جشنواره اول انتخاب شد و جمعاً 39 عکس در نمایشگاه از هنرمندان مختلف در معرض نمایش قرار گرفت.

طالب علی بیان کرد: علاوه بر این نمایشگاه،آثار از روز 5 شنبه در نگار گذر صفاییه اکران می‌شود همچنین با رایزنی با حوزه هنری تهران قرار است آثار در این نگارخانه نیز در معرض بازدید قرار بگیرد.

وی گفت: اسامی هنرمندان راه‌یافته به نخستین نمایشگاه عکس ملی قاب فیروزه‌ای شامل محمد آهنگر،حسین بحرینی،احمد تاجی،امیر حسامی نژاد،مجید حجتی،رضا رمضانی،ابراهیم سلیمانی،شهرام سلیمی،لطیفه سادات طاهایی،احمد ظهرابی،مریم علیئی،حجت عطایی،بهمن عزیزی،بابک کنعانی،سمیه نوذری و محمدعلی مریزاد، محمدمهدی موحد،محمدمهدی ورال،سیده فاطمه هاشمی و حسین یاراحمدی است.

دبیر نمایشگاه ملی عکس «قاب فیروزه‌ای» افزود: همچنین در این نمایشگاه آثاری ازمیر رحمان بخشی، لیلا تفرشی، محمدرضا جباری، ابوالفضل ماهرخ و حمید عابدی نیز نمایش داده می‌شود.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه از روز دوشنبه 13 آبان به مدت یک هفته در نگارخانه فرهنگ قم از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 میزبان علاقه‌مندان است.

طالب علی اظهار داشت: نمایشگاه با همکاری مرکز هنر و رسانه مسجد جمکران و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در حال برگزاری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار