بلیط هواپیما و مخصوصا خرید بلیط هواپیما ارزان این روزها تبدیل به فرایند وقت‌گیر و خسته‌کننده شده است.
کد خبر: ۷۹۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 05 November 2019

تابناک رضوی: بلیط هواپیما و مخصوصا خرید بلیط هواپیما ارزان این روزها تبدیل به فرایند وقت‌گیر و خسته‌کننده شده است. فقط لازم است تصور ‌کنید برای خرید یک بلیط هواپیما مشهد با چه دشواری‌هایی رو به رو هستید. چندین سایت فروش بلیط هواپیما، در ساعت‌های مختلف شبانه روز از خطوط هواپیمایی گوناگون، قیمت‌های متفاوتی را به شما پیشنهاد می‌دهند. کدام شرکت هواپیمایی کیفیت بهتری دارد؟ پرواز چه ساعتی بهتر است؟ کدام آژانس قیمت بهتری را ارائه کرده است؟ گیج‌کننده نیست؟! اما سفرمارکت یک ابزار نوین است که برای این مشکل راه حل دارد.

 

 

 

خرید بلیط هواپیما آسانتر از همیشه

 

اگر بخواهید بلیط هواپیما بخرید، اولین کاری که احتمالا انجام می‌دهید، جستجو در گوگل است. اما همانطور که در بالا گفتیم، خرید بلیط هواپیما با این روش، دشوار و در بسیاری مواقع بی نتیجه است. چون تا زمانی که شما بلیط هواپیما ارزان مورد نظرتان را با گشتن در بین صدها سایت پیدا کنید، آن پرواز پر شده باشد. پس برای خرید بلیط هواپیما چه باید بکنیم بدون اینکه لازم باشد زمان خود را به هدر بدهیم؟

 

سفر مارکت یک موتور جستجوی هوشمند و سریع سفر و بلیط هواپیما است که با جستجو در بین سایت‌ها و آژانس‌های معتبر فروش بلیط هواپیما همه بلیط های عرضه شده در تاریخ مورد نظر شما را به طور مقایسه‌ای نمایش می‌دهد. در نتیجه بدون اینکه لازم باشد در میان صدها سایت بگردید و وقتتان را با گشتن در آنها به هدر بدهید، تنها کافی است مبدا، مقصد و تاریخ سفرتان را مشخص کنید. سفر مارکت بلیط هواپیما عرضه شده توسط آژانس‌های معتبر و موفق را به صورت مقایسه‌ای گردآورده و به شما نمایش می‌دهد. در نتیجه به آسانی می‌توانید بهترین و ارزان ترین بلیط هواپیما را از میان آنها به سادگی و تنها در یک سایت ببینید و انتخاب کنید.

 

 

 

بلیط هواپیما ارزان با سفرماکت

 

خرید بلیط هواپیما ارزان ایده آل هر کسی است که قصد مسافرت دارد. فرقی نمی‌کند قصد شما از سفر، گردشگری و استراحت باشد یا کار و تجارت. بلیط هواپیما ارزان در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی می‌کند و کمک می‌کند تا سفر اقتصادی‌تری داشته باشید. اما با افزایش قیمت ارز، خرید بلیط هواپیما ارزان کار دشواری شده است. اما سفر مارکت با نمایش یکجا و مقایسه‌ای بلیط هواپیما عرضه شده توسط سایت‌ها و آژانس‌های فروش بلیط هواپیما کمک می‌کند تا هیچ بلیط هواپیما ارزان و مقرون به صرفه‌ای از دید شما پنهان نماند. به همین دلیل سفر مارکت به شما این نوید را می‌دهد که دیگر از این پس بلیط هواپیما را گران نخرید.

 

با سفرمارکت بلیط هواپیما ارزان تر هم می‌شود!

 

سفر مارکت یک مارکت پلیس (marketplace) یا بازار مجازی سفر است. یعنی همه آژانس‌ها و عرضه‌کنندگان بلیط هواپیما و تور این اقلام کلیدی سفر را در آن به عنوان یک پلتفرم واحد و یکپارچه سفر، عرضه کرده و به نمایش می‌گذارند. این اتفاق موجب می‌شود عرضه‌کنندگان تور و بلیط هواپیما در یک رقابت سالم با یکدیگر، برای جلب بیشتر کاربران، ارزانترین بلیط هواپیما را پیشنهاد دهند.

 

 

 

تجربه متفاوت خرید بلیط هواپیما با سفر مارکت

 

سفر مارکت یک تجربه جدید و متفاوت از خرید بلیط هواپیما را به شما عرضه می‌کند. تنها کافی است وارد سایت safarmarket.com شوید و مبدا، مقصد و تاریخ سفرتان را مشخص کنید. برای نمونه فرض کنید می‌خواهید بلیط هواپیما استانبول را برای دو نفر خریداری کنید. همه گزینه‌های بلیط هواپیما به مقصد استانبول در روز مورد نظر شما، یکجا نمایش داده می‌شود و می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها و خطوط هواپیمایی مختلف، بلیط هواپیما ارزان و مورد نظرتان را با هدایت شدن به سایت آژانس مورد نظر، به آسانی خریداری کنید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار