سرپرست تیم فوتبال بعثت کرمانشاه گفت: تیمش در رقابت‌های امسال لیگ دسته دوم بدون حاشیه و با آرامش پیش می‌رود تا متفاوت از سال گذشته در این رقابت‌ها عمل کند.
کد خبر: ۷۹۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ 05 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،کیومرث لرستانی، به گذشت هفت هفته از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور اشاره کرد و افزود: در این مدت در بازی‌های خانگی عملکرد خوبی داشته‌ایم، اما در بازی‌های خارج از خانه نتوانسته‌ایم انتظارات را برآورده کنیم.

وی بابیان اینکه تیمش تا به اینجای رقابت‌های لیگ عملکرد راضی کننده‌ای داشته، اظهارکرد: تیمی را که امسال راهی رقابت‌های لیگ کرده‌ایم، تیمی کاملا بومی است که در مقابل حریفان با تعصب بازی می‌کند، اما نیاز است کمی روی تقویت روحیه آنها کار کنیم.

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه تاکید کرد: می‌توانیم این اطمینان را به هوادارانمان بدهیم که در رقابت‌های لیگ امسال همانند سال گذشته نخواهیم بود که شروعی خوب و پایانی ناامید کننده داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هرچند به نسبت سایر تیم‌هایی که در رقابت‌های لیگ حضور دارند، از نظر مالی وضعیت خوبی نداریم، اما همه بازیکنانمان همدل هستند تا بتوانیم امسال جزو تیم‌های صدرنشین باشیم.

لرستانی در ادامه به باخت دیروز(13 آبان) تیمش برابر تیم پاس همدان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته دوم هم اشاره کرد و گفت: در این دیدار خارج از خانه علیرغم تلاش‌های زیادی که بازیکنان ما انجام دادند، اما در نهایت در دقایق انتهایی بازی با تک گل یکی از بازیکنان تیم حریف بازی را واگذار کردیم.

تیم بعثت کرمانشاه در حال حاضر در رده ششم جدول لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار