مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با بیان اینکه ورود هرگونه اتوبوس بین‌شهری در قم ممنوع است، گفت: محل استقرار اتوبوس‌های پاکستانی در سطح شهر حسب دستور مدیریت استان بوده است.
کد خبر: ۷۹۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳ 06 November 2019

به گزارش تابناک قم، رضا پوریا فر، با اشاره به انتقادات روزهای گذشته از حضور اتوبوس‌های زائران پاکستانی در سطح شهر قم اظهار داشت: ورود هرگونه اتوبوس در هسته مرکزی و به‌طورکلی در سطح شهر قم ممنوع است.

وی با بیان اینکه حسب دستور دادستان استان وظیفه کنترل و جلوگیری از ورود اتوبوس‌ها در شهر قم به عهده پلیس و اداره کل راهداری استان است، ابراز کرد: علیرغم دستورات لازم در این زمینه شاهد همکاری‌های مناسبی در این موضوع نیستیم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خاطرنشان کرد: گشت و بازرسی سازمان پایانه‌ها به‌صورت مداوم و به‌صورت منسجم در سطح شهر نظارت بر ورود و خروج اتوبوس‌های شهری داشته ولی در این زمینه نیازمند همکاری‌های بیشتری هستیم.

وی با تأکید بر اینکه در ایام پیک مسافر جز حضور اتوبوس‌های زوار پاکستانی شاهد حضور اتوبوس‌های دیگر نیستیم، یادآور شد: محل استقرار اتوبوس‌های پاکستانی در سطح شهر حسب دستور مدیریت استان بوده است، چراکه محل اسکان آن‌ها در مصلی قدس و اماکن دیگر بوده است.

پوریافر با اشاره به حضور پرتعداد اتوبوس‌های زوار پاکستانی در سطح شهر به واسطه قطب‌های مذهبی در استان قم عنوان کرد: این اتوبوس‌ها پلاک‌های مشخصی برای اعمال جرائم ندارند و چون تعداد آنان زیاد بوده در پارکینگ بلوار زائر و پارکینگ شرقی ساماندهی شده‌اند.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های زوار پاکستانی در برخی از موارد خارج مکان‌های مشخص‌شده پارک کرده که سبب نارضایتی عمومی شده است، اضافه کرد: حجم این اتوبوس هر روز در حال کاهش بوده و این حضور تنها به واسطه مراسم معنوی اربعین حسینی بوده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار