سرپرست شهرداری فردیس از تصویب لایحه ۱۳ میلیارد ریالی پرداخت حق الزحمه کارکرد ماشین‌آلات سبک و سنگین برای شهرداری فردیس در سال ۹۶ در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس، خبر داد و گفت: این اقدام پس از سیر مراحل قانونی لایحه و ابلاغ آن به شهرداری، اجرا می‌شود.
کد خبر: ۷۹۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ 16 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ مسعود نجفی با بیان این مطلب، اظهار کرد: شهرداری فردیس از ابتدای شهریور ماه سال ۹۶ از شهرداری کرج جدا شده است.

وی افزود: به موجب صورتجلسه‌ میان شهرداری‌های کرج و فردیس بنا شد ماشین‌آلات سبک و سنگین مانند گذشته به خدمات‌رسانی به مناطق سه و ۱۰ شهرداری کرج ادامه دهند.

سرپرست شهرداری فردیس با اشاره به تغییر ساختار سازمان خدمات موتوری و بازیافت شهرداری کرج و ادغام این دو تحت عنوان سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، عنوان کرد: این سازمان نسبت به عقد قرارداد با ماشین آلات استیجاری سبک و سنگین مشغول در شهرداری فردیس اقدام نکرد.

وی با اشاره به نیاز مبرم مجموعه شهری فردیس به خدمات ماشین آلات سبک و سنگین، تاکید کرد: متاسفانه علی‌رغم پیگیری‌های فراوان مدیریت شهری فردیس برای انعقاد مجدد قرارداد با این ماشین‌الات این اقدام انجام نشد و مطالبات آن‌ها در سال ۹۶ مسکوت مانده است.

نجفی با بیان اینکه شهرداری فردیس در نظر دارد نسبت به پرداخت حق الزحمه کارکرد ماشین آلات سبک و سنگین در سال ۹۶ شهرداری فردیس تا سقف ۱۳ میلیارد ریال اقدام کند، خاطرنشان کرد: این لایحه در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس به اتفاق آراء به تصویب رسیده و پس از انجام مراحل قانونی و ابلاغ به شهرداری، اجراء می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار