افزایش قیمت خودسرانه قابل پذیرش نیست و مردم هرگونه افزایش قیمت را به گشت اصناف، مدیریت حمل و نقل سازمان منطقه آزاد و اداره‌های صنعت معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی گزارش نمایند.
کد خبر: ۷۹۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ 18 November 2019

هیچگونه افزایش قیمت خودسرانه پذیرفتنی نیست

به گزارش تابناک کیش، فرماندار قشم روز شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار شهرستان گفت: مهم‌ترین وظیفه مسوولان در شرایط کنونی، حفظ قیمت‌ها و حفاظت از قدرت خرید مردم است.

علیرضا نصری افزود: امروز عزم جدی در مدیران دستگاه‌های اجرایی، سازمان منطقه آزاد و شهرداری های شهرستان قشم برای تعامل در راستای رفع نگرانی مردم و پیشگیری ازآسیب، شکل گرفته است.

حمل و نقل عمومی در قشم ایجاد می‌شود

فرماندار قشم تصریح کرد: تا ۴۸ ساعت آینده، با اختصاص چندین دستگاه خودرو حمل و نقل عمومی از طرف سازمان منطقه آزاد، شهرداری، راهداری و حمل و نقل جاده ای و نیروی انتظامی، ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر و جزیره قشم ایجاد می‌شود.

وی افزود: اتحادیه تاکسیرانی نیز متعهد شد که نرخ خدمات حمل و نقل تغییری پیدا نکند که همکاری آنان در فرصت مناسب جبران می‌شود.

نصری افزود: بیش از ۹۰ درصد از نیاز عمومی مردم از طریق کامیون‌های گازوئیلی جابه‌جا می‌شود که ضروری است برای جلوگیری از سوءاستفاده افراد فرصت‌طلب، نظارت دقیق بر نرخ ارزاق، صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد:  مردم به شایعات توجه نداشته باشند و اخبار را از طریق خبرگزاری‌های رسمی دنبال کنند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده‌است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار