معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بحث نظارت مستمر بر بازار و نحوه عرضه کالا و خدمات در اولویت مسئولان امر باشد تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.
کد خبر: ۷۹۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ 18 November 2019

بهنام شهدی روز دوشنبه در جلسه شورای تنظیم بازار آذربایجان‌غربی افزود: تمامی تدابیر لازم برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در بازار اندیشیده شود و تیم‌های نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر روند قیمت کالاها در بازار نظارت کنند.

وی تاکید کرد: اگر کمبودی در این خصوص وجود داشته باشد امکان افزایش قیمت در برخی کالاها وجود دارد و باید بحث نظارت مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تمامی فرمانداران گزارش از وضعیت بازار شهرستان‌های تحت پوشش خود تهیه کنند، گفت: این اطلاعات در اختیار شورای تنظیم بازار استان قرار گیرد تا اقدامات لازم برای کنترل قیمت‌ها در بازار اعمال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: باید شرایط موجود کنترل گردد تا افزایش قیمت بنزین تاثیری در افزایش قیمت دیگر کالاها در بازار نداشته باشد.

شهدی ادامه داد: مردم باید متوجه شوند تا نظارت جدی بر بازار صورت می‌گیرد و نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

تغییر قیمت بنزین تاثیری بر بازار نداشته است

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه، گفت: تغییرات قیمت بنزین تاکنون هیچ تاثیری در تغییر قیمت کالاهای اساسی نداشته است.

رسول جلیلی ادامه داد: یک‌هزار تُن مرغ منجد ذخیره استراتژیک در انبارهای این استان موجود است و هیچ کمبودی از بابت تهیه مرغ در بازار وجود ندارد.

وی تاکید کرد: همچنین ۴۰۰ تُن گوشت قرمز، ۶۰ هزار تُن ذرت، ۱۷ هزار تُن جو و هشت هزار تُن کنجاله سویا در انبارهای ذخیره سازمان جهاد کشاورزی این استان موجود است.

در ادامه این جلسه حاضران نظرهای خود را برای رصد و کنترل دقیق بازار ارائه کردند و تدابیر لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالاها سنجیده شد.

اصلاح قیمت بنزین بالاخره پس از چند سال بحث و بررسی در دولت پنجشنبه شب کلید خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار