رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام خبر داد؛
رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام گفت: اولین استارت آپ سلامت و سبک زندگی منطقه ای غرب کشور بمدت سه روز از فردا در دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار می شود.
کد خبر: ۷۹۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ 19 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ کامران طاهرپور  در نشست مشترک پارک علم و فناوری و دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: مدلسازی ملی و نحوه بازاررسانی برای ایده ها، تسهیل کسب و کارهای نوپا و حمایت از استارت آپ ها از دیگر اهداف اجرای این رویداد است.

وی با بیان اینکه ۱۲۶ نفر  در این رویداد مورد حضور پیدا خواهند کرد  افزود:در این استارت آپ 26 ایده مورد بررسی قرار می گیرید و این برنامه با هدف ترویج کارآفرینی در اکوسیستم استارتاپی استان ایلام، ارتقاء فرهنگ کار تیمی، حل مسئله، ساخت مدل تجاری و تحلیل ایده برگزار می شود.

طاهرپور یادآور شد:این برنامه با حضور استان های ایلام، همدان، کردستان، کرمانشاه و لرستان برگزار و پیش بینی می شود ۹۰ نفر در این رویداد شرکت کنند.

وی تاکید کرد: ۲ سال از فعالیت و شروع به کار مرکز رشد دانشگاه می گذرد و آمادگی کامل برای کمک های مالی و معنوی به طرح های پزشکی وجود دارد.

رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام گفت: دانشجویان، ایده پردازان، اساتید و اعضای هیات علمی، مخترعین و نخبگان، فناوران، برنامه نویسان، مدیران تجاری، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک در این رویداد شرکت می کنند.

به گفته طاهر پور، ارتباطات و فناوری اطلاعات پزشکی، پزشکی و بهداشت، گیاهان دارویی، توریسم سلامت و مهندسشی پزشکی حیطه های موضوعی این رویداد هستند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز گفت: در این رویداد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی قطب سه آموزشی، دانشگاه های علوم پزشکی منطقه غرب کشور، اساتید و مدیران تجاری، بازاریابان و کسانی که در حوزه کسب و کار فعال هستند حضور دارند.

دکتر غلامرضا کلوندی افزود: این رویداد توسط دانشگاه علوم پزشکی با همکاری پارک علم و فناوری استان انجام می شود و امیدواریم بتوانیم در این حوزه در خدمت نوآوران، فن آوران و افراد دارای ایده های نو باشیم.

وی یادآور شد:در پایان رویداد از نفرات و ایده های برتر تقدیر می شود و از نظر مالی نیز مورد حمایت قرار می گیرند.

کلوندی تاکید کرد: هر ایده ای که نیازمند استقرار در مرکز رشد فناوری دانشگاه باشد و به مرحله تجاری سازی برسد دانشگاه علوم پزشکی حمایت های لازم را از آنها بعمل می آورد.

وی تصریح کرد: بواسطه ارتباط دانشگاه علوم پزشکی با سایر بخش های اداری و جامع همچنین کمک های بلاعوض از طریق مرکز رشد فناوری سلامت می توانیم مشوقی برای این افراد باشیم.

دکتر کلوندی به شرایط اقتصادی کشور و تحریم های ظالمانه اشاره کرد و گفت: نگاه ما به داخل کشور است و ما باید زمینه را برای ارائه ایده های نو توسط جوانان فراهم کنیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار