سید محمد موسوی زاده:
به گزاش تابناک سمنان: سید محمد موسوی زاده  مدیرعامل شرکت برق استان سمنان گفت: مصرف برق در بخش‌های صنعت وکشاورزی شهرستان گرمسار از متوسط بخش تولیدی ۱۰ درصد بالاتر است.
کد خبر: ۷۹۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ 23 November 2019

 

تصویر مرتبط

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت : بخش‌های صنعتی و کشاورزی استان سمنان ۷۰ درصد مصرف انرژی برق را به خود اختصاص دادند، اما در گرمسار ۸۰ درصد انرژی مصرفی این شهرستان صرف فعالیت‌های تولیدی می‌شود و ۶۶ درصد مصرف انرژی گرمسار در بخش صنعت و ۱۴ درصد این مصرف در بخش کشـاورزی این شهرستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با مطلوب شمردن اقدام‌های توسعه‌ای و عمرانی برق‌رسانی برای توسعه صنعت و رونق اقتصادی گرمسار، یادآور شد: تحقق این امر گامی برای رفع مشکلات تامین برق این منطقه صنعتی و افزایش جذب سرمایه‌گذاران به شمار می‌رود.

وی با اشاره به وجود بخشی از صنعت استان در گرمسار، تصریح کرد: امسال، برای اجرای طرح‌های عمرانی برق‌رسانی در این شهرستان ۹۰ میلیارد ریال به منظور توسعه و رونق اقتصادی هزینه شد.

موسوی زاده در پایان  بیان کرد: باتوجه به صنعتی بودن گرمسار، انجام اقدام‌های لازم برای توسعه و تامین انرژی برق این شهرستان ضروری است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار