سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه از وجود مشکلات مالی شدید در این تیم خبر داد و گفت: این مشکلات تا حدی است که برای اعزام بازیکنان به رقابت‌های خارج از خانه هم با بی پولی مواجهیم.
کد خبر: ۷۹۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰ 23 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سیداحسان احسانی، با اشاره به باخت 4 بر 3 تیمش برابر تیم ارژن شیراز در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: تیم ارژن شیراز تیم چندان قوی نبود و بازیکنان ما می‌توانستند برآنها غلبه کنند، اما خستگی راه باعث شد تا نتوانیم برابر این تیم پیروز شویم.

وی تصریح کرد: در ماه‌های اخیر تیم ما با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و در روزهای گذشته نیز وضعیت مالی تیم به جایی رسید که جهت اعزام بازیکنان به شیراز نتوانستیم خودرویی اجاره کنیم، برای همین تیم ناچارا چند مسیره به شیراز اعزام شد و مسیری که باید در 14 ساعته طی می‌شد، 20 ساعت طول کشید.

سرپرست تیم شاهین اضافه کرد: همین مسئله باعث خستگی بازیکنان ما شد و نتوانستند با آمادگی کاملی برابر حریف شیرازی قرار بگیرند و بازی که می‌توانستند به راحتی پیروز شوند را باختند.

وی تاکید کرد: متاسفانه شرایطی که تیم ما در حال حاضر با آن روبرو است در شان یک تیم لیگ برتری نیست و شدیدا نیاز به حمایت مالی دارد.

سرپرست تیم شاهین یادآورشد: تیم ما این هفته باید در ساوه به مصاف تیم سن ایچ این شهر برود، اما از هم اکنون دغدغه اعزام بازیکنان تیم را داریم و اگر مشکلات مالی حل نشود شاید نتوانیم تیم را برای این دیدار اعزام کنیم.

احسانی با انتقاد از عدم حمایت صاحبان صنایع کرمانشاه از ورزش این استان، عنوان کرد: کرمانشاه جزو 10 استانی است که در لیگ برتر فوتسال تیم دارد، اما متاسفانه هیچ حمایتی از تیم ما نمی‌شود، این درحالی است که سایر تیم‌ها از حمایت واحدهای تولیدی و کارخانجات استان‌هایشان مانند مس سونگون، شرکت حفاری ملی، لبنیات ارژن، سن ایچ و ... برخوردارند.

وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه کارخانه‌های استان از امتیازات ویژه فعالیت در استان‌های محروم و کمتر توسعه یافته بهره می‌برند، انتظار داریم مسئولین استانی از کارخانه داران استان بخواهند تا به ازاء این امتیازات از تیم‌های ورزشی حمایت کنند.

وی با بیان اینکه هزینه کردن در ورزش به نوعی سرمایه گذاری است، تصریح کرد: وجود یک تیم لیگ برتری پتانسیلی است که در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و ... می‌تواند برای استان سودآور باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار