سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین : در8 ماهه سال جاری ، به بیش از5000 هزار پرونده متخلفین اقتصادی رسیدگی شده است.
کد خبر: ۸۰۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 26 November 2019

درهشت ماهه سال جاری به بیش از 5هزار پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین رسیدگی شد

به گزارش تابناک قزوین،هوشنگ محمدی سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی به همراه هیات همراه ضمن شرکت در راهپیمایی میثاق با ولایت، حمایت از امنیت کشور عملکرد هشت ماهه این دستگاه را در سال جاری تشریح کرد.

محمدی اظهار کرد: در این مدت تعداد 4539مورد پرونده در حوزه کالا و خدمات،315 پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و150پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است. میزان محکومیت در رای بیش از 226میلیا رد ریال بوده و بیشترین تخلفات در بخش صنفی استان عدم درج قیمت و گران فروشی است و در حوزه قاچاق کالا و ارز دخانیات و سپس مانیر قرار دارد.

direction:rtl;unicode-bidi:embed'>محمدی ادامه داد: طرح پیشگیری و مقابله با گرانفروشی و احتکارویژه قانون هدفمندی یارانه بنزین جهت برخورد قانونی با تخلفات و عوامل اخلالگر در نظم بازار خصوصاً گرانفروشی و احتکارکه از 25 آبان آغاز شده و به مدت یکماه ادامه دارد به جد دنبال می شود و به پرونده‌های ارجاعی خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و ازتمامی ظرفیت های درون و برون سازمانی در این خصوص   بهره خواهیم برد.direction:rtl;unicode-bidi:embed'>سرپرست تعزیرات حکومتی استان از شهروندان درخواست کرد هر گونه تخلف اقتصادی رابه شماره تلفن 124 یا سامانه اینترنتی 135 تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار