رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین : دهمین نمایشگاه کشاورزی ، ماشین آلات ، تجهیزات آبیاری و نهاده ها در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۸۰۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ 26 November 2019

دهمین نمایشگاه کشاورزی در قزوین گشایش می یابد

به گزارش تابناک قزوین،فاطمه خمسه،رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین با اعلام این خبر افزود : در این نمایشگاه ۸۰ شرکت تولیدی از استانهای تهران، اصفهان، شیراز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی ، زنجان ، مازندران ، گیلان و قزوین و همچنین نمایندگی چند شرکت خارجی دستاوردها و تولیدات خود را در غرفه های نمایشگاه در معرض دید عموم و متخصصان کشاورزی قرار می دهند.

وی اظهار داشت : در این نمایشگاه انواع تجهیزات مورد نیاز سیستم های نوین آبیاری، نهاده ها و ماشین آلات کشاورزی در ۳۵۰۰ متر مربع به نمایش گذاشته می شود.

خمسه اضافه کرد : ۳۵ تا ۴۰درصد از نمایشگاه مربوط به سیستم های آبیاری و آب و خاک ، ۲۵ درصد ماشین آلات و ادوات کشاورزی ، ۲۰ درصد نهاده های کشاورزی و مابقی نیز مربوط به پهبادها برای سمپاشی مزارع و سایر موارد بخش کشاورزی می باشد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود : دهمین نمایشگاه کشاورزی، ماشین آلات، ادوات، تجهیزات آبیاری ونهاده ها از ۱۲ لغایت ۱۵ آذر ماه سال جاری همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قزوین برای بازدید عموم دایر است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار