تیم شاهین کرمانشاه در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال، عصر فردا (ششم آذر) در خارج از خانه به مصاف شهروند ساری می‌رود.
کد خبر: ۸۰۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰ 26 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محسن خبیری سرمربی تیم شاهین پیش از این دیدار ، شرایط تیمش را برای رویارویی با شهروند ساری خوب توصیف کرد و گفت: تیم حریف از جمله تیم‌های قدیمی فوتسال ایران است و درحال حاضر نیز در بالای جدول لیگ قرار دارد، اما برنامه ریزی‌ خوبی انجام داده‌ایم تا بتوانیم با اقتدار برابر این تیم حاضر شویم.

وی تصریح کرد: تیم ما اکنون جایگاه مناسبی در جدول ندارد و طی بازی‌های گذشته هم عملکرد خوبی نداشته‌ایم، اما همه توانمان را بکار می‌گیریم تا خود را از این شرایط نجات دهیم.

سرمربی تیم شاهین اضافه کرد: در بازی‌هایی که تاکنون در لیگ داشته‌ایم، نشان داده‌ایم که از اسم هیچ تیمی نمی‌ترسیم و موقعیت‌های زیادی را خلق می‌کنیم، اما بی‌تجربگی و جوانی تیم باعث هدررفت موقعیت‌ها می‌شود.

وی افزود: راهکارهایی را به بازیکنانم داده‌ام تا بتوانند از این موقعیت‌ها بهترین استفاده را بکنند و با پیروزی از زمین بازی خارج شوند.

خبیری تاکید کرد: هرچند درحال حاضر قعرنشین لیگ برتر هستیم، اما به اذعان همه کارشناسان فوتسال تیم شاهین از ابتدای لیگ تاکنون تحول خوبی داشته و روند تیم روبه رشد است.

وی یادآورشد: امیدوارم بتوانیم برای بازی‌های باقی مانده لیگ عملکرد خوبی از خود نشان دهیم و خود را از انتهای جدول رها کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار