رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۵۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با همکاری پلیس کرمانشاه و کاشان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 27 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا دلیری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه در خصوص حمل مقدار زیادی تریاک توسط یکی از قاچاقچیان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.


وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی خودروی پراید فرد قاچاقچی و مسیر تردد آن که به سمت شهر کاشان بود، به تعقیب نامحسوس آن پرداخته و پلیس کاشان را نیز در جریان قرار دادند.


سرهنگ دلیری افزود: در نهایت خودروی حامل مواد مخدر در ابتدای شهر کاشان با کمک پلیس تیم شهرستان توقیف و در بازرسی از آن 54 کیلو تریاک کشف شد.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.


وی همچنین از شهروندان خواست تا هرگونه اطلاعی در خصوص فعالیت خرده فروشان و قاچقاچیان مواد مخدر دارند موضوع را از طریق سامانه 128 به پلیس اطلاع دهند.


سرهنگ دلیری در پایان و با بیان اینکه تا پایان آبان ماه مقدار کشفیات مواد مخدر در استان به بیش از یک تن و 850 کیلوگرم رسیده است، گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 50 درصد رشد نشان می دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار