رییس اتحادیه میوه و تره بار استان ایلام؛
رییس اتحادیه میوه و تره بار استان ایلام گفت: واقعیت این است که سهمیه‌بندی بنزین هیچ نقش موثری در تغییر و افزایش قیمت اجناسی چون میوه و تره‌بار ندارد و میوه‌فروشان یا توزیع‌کنندگان میوه و تره‌بار نباید به بهانه سهمیه‌بندی بنزین قیمت‌ها را خودسرانه افزایش دهند.
کد خبر: ۸۰۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰ 27 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ موسی فاطمی‌راد  اظهار داشت: از همه توزیع‌کنندگان و فروشندگان میوه و تره‌بار خواسته شده است که از هرگونه افزایش قیمت تا زمان اعلام نرخ‌های جدید از سوی ستاد تنظیم بازار خودداری کنند.

وی در مورد کمبود و گرانی قیمت برخی اقلام خوراکی پرمصرف چون گوجه فرنگی، پیاز، کاهو، نارنگی، پرتقال و خیار افزود: این گونه اقلام همواره در فصل سرما به علت کمبود محصول و افزایش تقاضا با تغییر قیمت و افزایش نرخ همراه هستند و گرانی کنونی این اقلام ربطی به موضوع بنزین ندارد.

فاطمی‌راد یادآور شد: برخی نقاط کشور که محل اصلی تولید و توزیع این محصولات خوراکی پرمصرف هستند با سرما یا بارش باران مواجه شده‌اند و هنوز محصولات نوبرانه این مناطق به بازار عرضه نشده است که به کاهش محصول در بازار و عدم تعادل عرضه و تقاضا منجر شده است و این موضوع همواره در فصول سرد رخ می‌دهد و فقط مختص امسال نیست./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار