تابناک سمنان گزارش می‌دهد؛
به گزارش تابناک سمنان، چهاردهم آبان سال جاری بود که پس از قول‌های فراوان و حتی افتتاح رسمی فرودگاه توسط ریاست محترم جمهور، اولین پرواز هواپیمای مسافربری از فرودگاه سمنان به مقصد مشهد مقدس البته برای یک دوره ۶ ماهه آغاز شد.
کد خبر: ۸۰۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳ 03 December 2019

نتیجه تصویری برای فرودگاه سمنان

اکنون که ایده‌پردازی‌های کلان برای توسعه استان با بهره‌برداری از این ناوگان ارتباطی در اولویت قرار گرفته است خوب است مسئولان ارشد استان علی الخصوص مرکز استان که از وجود فرماندار کاملا بومی بهره مند می باشد نسبت به رصد روزانه مشکلات آن اقدام کنند چرا که در غیر اینصورت تلاش های شبانه روزی کلیه خدمتگذاران مردم در این امر بر باد خواهد رفت.

در حال حاضریکی از بزرگترین مشکلات برای مسافران پروازی ، افزایش قیمت هتل های مشهد می باشد.

بررسی ها نشان می دهد در آذر ماه که مشهد مقدس با کاهش زائر مواجه هست و حتی برخی از هتل ها تا 45 درصد کاهش قیمت داشته اند،متاسفانه هتل هایی که از طرف شهروندان در سفر هوایی رزو شده است حتی با 20 درصد افزایش قیمت مواجه شده است.

جا دارد در این خصوص آقای جمال – مدیر کل میراث فرهنگی استان – و همچنین جناب دکتر دانایی اقدام ویژه و فوری را برای اجابت خاصه به حق شهروندان به انجام برسانند تا در شرایط نابسامان اقتصادی، کمک حال زائران امام رضا(ع) بعنوان عامل اصلی پایداری فرودگاه مرکز استان باشند.

شایان ذکر است  پرواز از سمنان به سمت مشهد ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه در روزهای سه‌شنبه و جمعه برقرار است و بهای بلیت تصویب شده در شهر سمنان به ازای هریک نفر سه میلیون و ۵۸۰ هزار ریال و برای افراد زیر ۱۲ سال نیم‌بها است.

هواپیمای در نظر گرفته شده برای پروازهای سمنان به مشهد از نوع Atr72 با ظرفیت ۶۵ نفر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار