سالن ورزشی شادروان ناصر حجازی اسطوره فوتبال ایران و آسیا با حضور جمعی از مسئولان محلی در شهرستان ایوان استان ایلام به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۰۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ 04 December 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛این سالن در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع و اعتبار ۹ میلیارد ریال با مشارکت خانواده آن مرحوم و اسطوره فوتبال ایران ساخته شده و ظرفیت استفاده ۷۵۵ دانش آموز دختر را دارد.

انجمن حمایت از توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی حامی در سال ۸۰ فعالیت خود را آغاز کرد و سال ۸۸ به منظور وسعت بخشیدن به دنیای کودکان و آشنایی با فرهنگ ها و قومیت های مختلف همچنین با هدف فراهم آوردن مکانی برای کشف استعداد آنها، ساخت و تجهیز کتابخانه های روستایی را به فهرست فعالیت های خود افزود.

از سال ۹۱ با تکیه براین نظر که کوتاه ترین راه کاهش فقر آموزش است و اینکه مدارس بیشترین تعداد کودکان را تحت آموزش دارند، به توانمند سازی کودکان از راه آموزش روی آورد و با مشارکت خانواده زنده یاد حجازی سالن دخترانه شهرستان ایوان را تکمیل و راه اندازی کردند.

همچنین در ادامه این آیین اولین المپیاد درون مدرسه ای دختران دبیرستان فضیلت با حضور دانش آموزان برگزار شد.

شهرستان ۵۵ هزار نفری ایوان در ۳۵ کیلومتری ایلام واقع است./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیف اله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
خاک تو سر پولدارهای بی خاصیت که از پولداری فقط ژست گرفتن رو بلدند و به درد هیچ نمی خورند، البته از بی تدبیر کشور پولدار شدند نه با تلاش مضاعف و همت مضاعف.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار