امیر بنی کریمی مدیر منطقه از کاهش مصرف بنزین دراستان فارس خبرداد وگفت : با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت میزان مصرف بنزین در استان حدود ۲۵ درصد کاهش داشته است .
کد خبر: ۸۰۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 04 December 2019

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآور ده‌های نفتی منطقه فارس، امیر بنی کریمی مدیر منطقه از کاهش مصرف بنزین دراستان فارس خبرداد وگفت : با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت میزان مصرف بنزین در استان حدود ۲۵ درصد کاهش داشته است .
امیر بنی کریمی مدیر منطقه فارس ضمن تشکر از تلاش تمامی همکاران، مالکان مجاری عرضه، شرکت های حمل نقل فرآورده ورانندگان نفتکش درسوخت رسانی بدون وفقه در سطح استان افزود: حدود ۴۰ درصد بنزین استان در کلان شهر شیراز مصرف می شود که با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت این میانگین مصرف از روزانه دو میلیون وپانصد هزار لیتر به یک میلیون و هشتصد و پنجاه هزار لیتر رسیده است .
امیر بنی کریمی با بیان این موضوع که سیاست کلی کشور در بخش مصرف سوخت بویژه حمل ونقل توسعه سوخت پاک وغیر الاینده سی ان جی است گفت : میانگین مصرف این سوخت در استان فارس تاقبل از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت یک میلیون و دویست وپنجاه هزار متر مکعب بوده که پس از اجرای طرح با افزایش ۱۵ درصد به یک میلیون وپانصد هزار مترمکعب در روز رسیده است .
مدیر منطقه فارس همچنین تصریح کرد با این میزان افزایش مصرف گاز سی ان جی در استان از ابتدای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت تاپایان دهم آذر ماه جاری بیش از بیست ودو میلیون و پانصد هزار لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شده است، که این مهم از طریق تعداد ۱۲۸ باب جایگاه سی ان جی فعال در استان انجام می شود .
وی همچنین گفت : در راستای حمایت از جایگاه های خسارت دیده وسوخترسانی مطلوبتر به مردم با انجام تمهیدات لازم تعداد پنج باب جایگاه سیار در شهر شیراز مستقر و مورد بهره برداری قرارگرفتند و در حال حاضر وضعیت سوخترسانی در سطح استان بدون مشکل در حال انجام می باشد .

 

برچسب ها: مصرف بنزین ، فارس ، کاهش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار