تنور انتخابات داغتر شد
چهارمین روز ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه در فرمانداری شهرستان تبریز آغاز شده است.
کد خبر: ۸۰۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 04 December 2019

به  گزارش تابناک تبریز؛ عشرت شایق، اولین بانوی سیاسی داوطلبی است که راس ساعت ۸:۳۰ وارد فرمانداری تبریز شد؛ او متولد ۱۳۴۲ دارای مدرک دکترای روابط بین الملل بوده و در مجلس هفتم نیز به عنوان نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو به مجلس راه یافته بود؛ شایق، پژوهشگری ارشد صدا و سیما، ایده پردازی فرهنگی و اجتماعی و مشاور پارلمانی صدا و سیما را در کارنامه خود دارد و به مدت ۲۷ سال در آموزش و پرورش تبریز فعالیت داشته است.

وی در جمع خبرنگاران گفت: زنان، دارای ذهنی خلاق و وجودی فعال هستند، انقلاب اسلامی نیز انقلاب پابرهنگان بود اما این قشر امروز سهمی ندارد، از این رو آمده‌ایم تا انقلابی گری ابتدای انقلاب را احیا کنیم.

وی با تاکید بر این‌که من یک فرد انقلابی هستم و همواره انقلابی حرکت خواهم کرد، افزود: دبیر جمعیت ایثار گران انقلاب اسلامی استان بوده و به این تشکیلات حزبی وابسته هستم.

شایق با تاکید بر این‌که مجلس دهم، مجلس خسران بود، افزود: این موضوع در نتیجه ضعف عملکرد نمایندگان بود که آن هم به ضعف شخصیت ها و سابقه قبلی بازمی‌گردد، چرا که سخنانی که امروز می‌گویند سال پیش نمی‌گفتند. چرا امروز که آقای لاریجانی اعلام کرده نیست، گارد گرفته‌ و پسر شجاع شده‌اند؟ مجلس دهم به حد کافی خسارت رسانده و ای کاش نمایندگان فعلی مجلس، اصلا ثبت نام نکنند.

منادی وشایق هم آمدند
 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر روند پرونده پیگیری زمین خواری هفت هزار هکتاری در دوره هفتم مجلس، گفت: این پرونده، جزو پرونده هایی بود که بایکوت خبری شد. این پرونده از سد شهید مدنی تا باباباغی زمینی به وسعت هفت هزار و ۵۰۰ هکتار را شامل می‌شد که توسط یک سازمان غیرمصوب وابسته به شهرداری طی صورت جلسه ای با چهار اداره بصورت غیرقانونی واگذار شده بود. ما در مجلس هفتم این موضوع را به عنوان بزرگترین پرونده زمین خواری پیگیری کردیم و کار را به نتیجه رساندیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر ارزیابی عملکرد نمایندگان زن مجلس از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: مجلس دهم مجلس خسران بود و این مجلس، نمی‌تواند بگوید که کار خاصی کرده ام، هرآنچه کرده نیز در روال عادی بوده؛ برخی خانم‌ها که کلماتی چون "به نام خداوند رنگین کمان" را می‌گویند، یا جایگاه مجلس را نشناخته‌اند، یا تشکیلاتی بوده‌اند.

وی در ادامه گفت: به کسی می‌توان نمره داد که انشایش را نوشته باشد، اما وقتی چیزی ننوشته نمی‌توان نمره‌ای داد.

 دکتر منادی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی نیز  صبح امروز با حضور در وزارت کشور از حوزه نمایندگی تبریز؛آذرشهر واسکو کاندیدا شد . منادی هدف از حضور خود در این انتخابات را حذف خاطره کارکرد مجلس فعلی اعلام کرد .و گفت که تلاش خواهم کرد در صورت راهیابی به بهارستان با عملکرد ونظارت بهتر و دقیقتر کام مردم را شیرین کینم.

 

منادی وشایق هم آمدند
 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار