استاندار ایلام:
استاندار ایلام گفت: رفتار داوطلبان انتخابات از همان ابتدا باید قانونمند باشد تا در ادامه مسیر انتظارهای نامعقول شکل نگیرد و به دلایل شخصی و گروهی خدمات نظام نادیده گرفته نشود.
کد خبر: ۸۰۳۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵ 04 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی در هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به برخی انتقادها در خصوص عملکرد تعدادی از مدیران اظهار داشت: برای بررسی عملکرد مدیران باید شاخص‌ها با دید علمی، منطقی و عقلانی بررسی شود.

وی افزود: انتقاد بر اساس احساس، مسائل حزبی و جناحی منطقی نیست و چنانچه نقدی بر عملکرد یک مدیر وارد است باید با عدد و رقم و بر اساس شاخص‌های آن دستگاه مطرح شود.

استاندار ایلام آموزش و پرورش را مبدا تحول عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش دستگاه مهمی است که بر مسائل مختلف جامعه تاثیر دارد و نوع نگاه به این مقوله مهم باید از دریچه عقلانی و خارج از مسائل احساسی باشد.

سلیمانی‌دشتکی تاکید کرد: نمی‌توان ادعا کرد در مدیریت‌ها ضعف وجود ندارد اما اگر قضاوتی در ارتباط با عملکرد یک مدیر وجود دارد خواسته‌های شخصی خود را از آن جدا و به جای آن بر شاخص‌ها و اعداد و ارقام تکیه کنیم.

وی یکی از موانع توسعه در مناطق کمتر توسعه‌یافته را گرایش‌های باندی، گروهی و قبیله‌ای و دخالت در عزل و نصب‌ها عنوان کرد و گفت: برای توسعه راهی جز انتخاب افراد بر مبنای شایسته‌سالاری نداریم و کسانی که خارج از این مسیر تحت عناوین مختلف عمل می‌کنند، نگاه توسعه‌ای ندارند.

استاندار ایلام با اشاره به شروع ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: کار اصلی نماینده، قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون است.

سلیمانی‌دشتکی خواستار فرهنگ‌سازی در این زمینه شد و تاکید کرد: معلمان و فرهنگیان می‌توانند از این فرصت برای فرهنگ‌سازی دانش‌آموزان و جامعه در انتخابات استفاده کنند.

وی افزود: داوطلبان نیز باید در چارچوب شرح وظایف نمایندگان مجلس نسبت به ارائه برنامه‌ها، قول و وعده به مردم اقدام کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار