شهردار شیرین سو از طرح هرس درختان منازل به صورت رایگان توسط شهرداری خبرداد و گفت: عملیات هرس زمستانه درختان سطح شهر به منظور جوان سازی، کنترل حجم تاج و کنترل ارتفاع درختان آغاز شده است و شهروندان نیز می‌توانند با ارسال درخواست به شهرداری شیرین سو از هرس رایگان درختان منازل به صورت کارشناسی بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۸۰۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹ 04 December 2019
شهردار شیرین سو از طرح هرس درختان منازل به صورت رایگان توسط شهرداری خبرداد.

به گزارش تابناک همدان، سید مصطفی موسوی با اعلام این خبر گفت: عملیات هرس زمستانه درختان سطح شهر به منظور جوان سازی، کنترل حجم تاج و کنترل ارتفاع درختان آغاز شده است و شهروندان نیز می‌توانند با ارسال درخواست به شهرداری شیرین سو از هرس رایگان درختان منازل به صورت کارشناسی بهره‌مند شوند.

وی درختان سطح شهر را ریه‌های شهر عنوان کرد و با اشاره به اهمیت رسیدگی اصولی به آن‌ها گفت: یکی از اقدامات مهم شهرداری در فصول پاییز و زمستان هرس درختان است.

موسوی ادامه داد عملیات هرس زمستانه از خیابان‌های اصلی شهر توسط چند اکیپ باتجربه و با نظارت کارشناس فضای سبز شهرداری در سطح شهر در حال انجام است.

شهردار شیرین سو در ادامه هدف از اجرای این طرح را حذف شاخه‌های بیمار و سرشاخه‌های خشک، ایجاد دید مناسب ترافیکی برای رانندگان و جلوگیری از هرس‌های خودسرانه بیان کرد و گفت: انجام عملیات هرس، سبب افزایش طول عمر درختان، رشد مناسب، نیاز آبی کم و حجم سبزینگی متناسب با نوع و سن درختان می‌شود.

موسوی در پایان از شهروندان خواست تا پایان عملیات هرس درختان با اکیپ‌های شهرداری همکاری کنند و از پارک خودرو در حاشیه خیابان‌ها در هنگام هرس خودداری نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار