رئیس ستاد انتخابات استان ایلام خبر داد:
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام از ثبت نام ۳۹ نامزد انتخابات در ایلام تا پایان روز چهارم خبر داد.
کد خبر: ۸۰۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ 05 December 2019

 به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری گفت: از این میزان ۲۵ نفر در حوزه شمالی و ۱۴ نفر نیز در حوزه جنوبی استان ثبت نام کرده اند.

وی در ادامه به مدرک تحصیلی این افراد اشاره کرد و گفت: از این ۳۹ نفر ۵ نفر با مدرک کارشناسی (معادل کارشناسی ارشد)، ۲۸ نفر با مدرک کارشناسی ارشد و ۶ نفر نیز با مدرک دکترا در این دوره از رقابت ها ثبت نام نموده اند.

نوذری در ادامه جنسیت افراد شرکت کننده تا پایان روز چهارم را ۳۷ مرد و ۲ زن اعلام و گفت: از ۳۹ نامزد انتخاباتی در پایان روز سوم ۱۳ نفر ایثارگر هستند.

وی در ادامه با تاکید بر این مهم که نامزدهای انتخاباتی ثبت نام خود را به روز آخر موکول نکنند، افزود: برای راحتی کار کسانی که تمایل به شرکت در این رقابت ها دارند در اسرع وقت جهت ثبت نام به مراکز حوزه های انتخابیه استان مراجعه کنند.

وی در پایان از تعامل و همکاری بین هیئت اجرایی و نظارت استان اشاره کرد و گفت: رویکرد ستاد انتخابات استان برگزاری انتخابات سالم، امن و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عمو ایوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
با این وضعیت اقتصادی کشور، تنها در انتخاباته که من دارای نامزد میشم. در مابقی سال مجردم
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
بنظرم مجلسو به کل تعطیل کنن چون خرجش خیلی زیاده بعدش هیچ نقشی در تصمیمات کشور نداره تنها کاربردش اینه که نمایندگان با رانتی که نصیبشان میشه فامیلاشونو به سرکار میبرن و پستهای مهمی را به آشنایانشان میدن وامهای کلان بدون ضامن میگیرن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
نماینده تا چهار سال تو مجلس هست هر کاری بکند باز خواست هم نمی شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار