یادداشت
به نظر می رسد این چهره های اصلی هستند که می توانند با اعلام و ثبت رسمی داطلبی خود برای انتخابات، فضای سرد کنونی را شکسته و تنور انتخابات را گرم کنند.
کد خبر: ۸۰۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ 05 December 2019

هفته نامه چشم انداز اردبیل- بر خلاف پیش بینی ها، با گذشت 4 روز از آغاز ثبت نام از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و فعالیت ستاد انتخابات استان اردبیل، تاکنون چهره های معروف در محل فرمانداری ها برای نامزدی انتخابات اسفندماه ثبت نام خود را انجام نداده اند.

با این وجود، کمال الدین پیرموذن نماینده مجلس نهم که در دوره پیشین از سوی شورای نگهبان ردصلاحیت شد، اولین داوطلبی بود که در فرمانداری اردبیل ثبت نام خود را برای انتخابات اسفندماه مجلس انجام داد.

اما ولی آذروش از نمایندگان ادوار مجلس که او نیز در انتخابات پیشین از حوزه انتخابیه اردبیل ردصلاحیت شده بود این بار به جای حضور در اردبیل، از طریق ستاد انتخابات وزارت کشور در تهران خود را داوطلب انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه اردبیل کرد.

سلیمان فهیمی گیگلو نماینده مجلس هفتم از حوزه انتخابیه پارساباد مغان هم به شیوه آذروش در ستاد انتخابات وزارت کشور خود را داوطلب مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه پارساباد مغان کرد.

حبیب برومند نماینده دوره های سوم و چهارم و نهم مجلس از حوزه انتخابیه پارساباد مغان هم که در دوره پیشین سرنوشتی مشابه پیرموذن و آذروش را در ردصلاحیت تجربه کرد، همانند این دو برای نامزدی در انتخابات اسفندماه بر دیگر نامزدها از نظر زمانی پیشدستی کرد و با ثبت نام خود بمب خبری برکناری علی علایی فرماندار سابق پارساباد مغان را رقم زد.

تاکنون از چهره های شاخص اصولگرایی و اصلاح طلبی در استان، منصور حقیقت پور نماینده مجلس نهم از حوزه انتخابیه اردبیل داوطلبی خود را برای انتخابات اسفندماه ثبت کرده و خبری از حضور دیگر چهره های شاخص در مرکز استان و سایر حوزه های انتخابیه نیست.

به نظر می رسد این چهره های اصلی هستند که می توانند با اعلام و ثبت رسمی داطلبی خود برای انتخابات، فضای سرد کنونی را شکسته و تنور انتخابات را گرم کنند.

مهین روح نواز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار